Újból növekedésnek indulhat az online reklámpiac
2002. december 23.
A júliustól szeptemberig tartó időszak eredménye 18 százalékkal elmaradt ugyan az egy évvel korábbi eredményekhez képest, a visszaesés azonban valamivel kisebb, mint az idei év második negyedében tapasztalt 21,9 százalék, közölte a New York-i székhelyű szervezet, amely egyébként a szoftveróriás Microsoftot, az America OnLine-t, és a Yahoo-t is köreiben tudja.
Az IAB jelentése 15 amerikai online reklámiroda eredményei alapján készült. A jelentésbe bevont 15 társaság az amerikai internetes reklámpiac 80 százalékát képviseli. "Bár egyelőre csak elhanyagolható növekedést jelentettünk, adataink azt mutatják, hogy a nagyobb reklámirodák bevétele a legtöbb esetben számottevően növekedett" - mondta Greg Stuart, az IAB elnök-vezérigazgatója. "Számos nagy társaság jelentős növekedést ért el, de mi egyelőre az ipar egészét vizsgáltuk" - tette hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Egy év alatt 26%-ot nőtt az internetes hirdetési piac
- Kevesen tolerálják az internetes hirdetéseket
- Ötven százalékkal nőtt az online hirdetési piac
- A spam elriasztja az e-mail felhasználókat
- Ami átmegy, és ami visszapattan
- Egyre romlik a technológiai gyártók helyzete
- IHM: távközléspolitikai célok