Szervezeti átalakítás a Pannon GSM-nél

Mivel Magyarországon kialakulóban van az érett mobilpiac, a Pannon GSM Távközlési Rt.-nek is új kihívásokkal kell szembenéznie, és ezért január l-jétől szervezeti átalakítást hajt végre - közölte Klaus H. Rasmussen, a társaság vezérigazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
A vezérigazgató elmondta, hogy a társaság január l-jétől négy üzletágat, a lakossági, az üzleti, a műszaki és a pénzügyi divíziót kialakítva működik tovább. Ezen túl megmarad a vezérigazgató-helyettesi irányítással működő külkapcsolatokért felelős divízió.

Klaus H. Rasmussen elmondta, hogy Magyarországon az év végén a lakosság 67 százalékának lesz majd mobiltelefonja, és ez az arány 2003. decemberében újabb 10 százalékponttal nő.

Hozzátette: 2003 év végét követően, akkor, amikor a piac nyolcvanszázalékos szinten telítődik, a mobiltársaságok elérik az úgynevezett technikai plafont, s az érett piac kialakulását követően alapvetően megváltoznak azok a kihívások, amelyekkel szembe kell nézniük.

A vezérigazgató kifejtette: az érett piaci szakaszban a társaságoknak az ügyfelek megtartása lesz a legfontosabb feladatuk, illetve az, hogy kivívják ügyfeleik elégedettségét.

Klaus H. Rasmussen szerint az érett piaci szakaszban megkezdődik az úgynevezett célozott vadászat, amikor a társaságok a piacon megpróbálják azonosítani azokat az ügyfeleket, akik elégedetlenek a konkurens szolgáltatókkal, s ezért elcsábíthatók onnan.

A vezérigazgató aláhúzta, hogy a Pannon GSM szervezetének átalakításával arra az időszakra készül fel, amikor a mainál sokkal nagyobb verseny alakul ki a piacon.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció