Ügyfél-önkiszolgáló képességek a BEA WebLogic Platform 7.0-s változatában
2002. június 26.
A BEA WebLogic erejére és teljesítményére támaszkodva az Edocs online önkiszolgáló megoldásai lehetővé teszik az ügyfeleknek, hogy megfeleljenek a komplex online számlázás követelményeinek, nagy mennyiségű adatot kezeljenek, integrálják a vállalaton belül működő összes rendszert, és átfogó folyamatkövető képességeik révén fokozzák az üzleti folyamatok rugalmasságát.
Az Edocs eaSuite nevű terméke hatékony költségszinten biztosítja a komplex adatkezelő, integrációs, számlázási és fizetési folyamatok kezelését, és a számlázástól a fizetésig tartó teljes folyamatot felviszi a világhálóra. Az eaSuite-ot alkalmazó szervezetek felgyorsítják számláik ellenértékének befolyását, lecsökkentik költségeiket, és a hagyományos folyamat (kézi számlázás és fizetés, levelezés, telefonbeszélgetés, viták tisztázása) automatizálásával kiküszöbölik a hatékonyságot csökkentő mozzanatokat.
Az Edocsot előrébb sorolták a BEA Star Partner elnevezésű programjában. A BEA több tényező figyelembevételével dönt arról, hogy valamelyik partnerét magasabb osztályba sorolja. Ilyen tényező például a közös ügyfeleknél elért siker vagy az együttműködésből fakadó bevétel növekedése. Az Edocs előléptetése megkönnyíti, hogy a két cég a marketing, az értékesítés és a technológia fejlesztése terén még szorosabban együttműködjön.
Kapcsolódó cikkek
- Java alkalmazások optimális működése
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás