Tommy Hilfiger e-business IBM-mel, Linuxszal
2001. december 5.
Új B2B (vállalatközi) portál (www.tommyb2b.com), amely lehetővé teszi a Tommy Hilfiger megrendelői közé tartozó szaküzletek és a cég értékesítési alkalmazottai számára, hogy a weben keresztül, valós időben megtekinthessék a kiválasztott alap és szezonális termékeket (például farmernadrágokat és egyéb forgalmazott cikkeket), illetve feladják, ellenőrizzék és leszállítsák a megrendeléseket;
A vállalat-üzem közötti kapcsolattartást lehetővé tevő webhely, amely a Tommy Hilfigernek a világ különböző részein található létesítményei között teremt kapcsolatot, és amely a várakozások szerint le fogja rövidíteni a tervezéstől a gyártásig tartó időtartamot, illetve jelentősen csökkenteni fogja a költségeket.
Virtuális alkalmazotti bolt, amely elsőként teszi lehetővé, hogy a Tommy Hilfiger munkatársai éjjel-nappal elintézhessék online vásárlásaikat.
Az IBM Business Partnere, az eOneGroup által megtervezett és elkészített webes infrastruktúrában Linux operációs rendszerű IBM eServer xSeries szerverek kezelik a webes tranzakciókat, amelyek online kapcsolatban állnak a Javát futtató IBM eServer iSeries szerverekkel, amelyek a meglévő nagykereskedelmi és raktárkezelő rendszerekkel teremtenek kapcsolatot.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM-nek fontos a Second Life
- IBM rendszerekre szabott, vegyes forráskódú szoftvercsomag a Novelltől
- IBM 48 órás programozó bajnokság
- Új ThinkPad noteszgépek Novell SUSE Linux operációs rendszerrel
- IBM-akciók azoknak, akik a vállalati Linux alapú megoldásokat preferálják
- Az ingyenessé tett szabadalmak felpörgethetik a Linux piacát
- Minden tizedik ember az interneten vásárol
- Ausztriában rohamléptekkel terjed az internetes vásárlás
- 18 milliárd forint körül alakul az internetes kiskereskedelmi forgalom
- E-kereskedelem: három éve a legnagyobb arányú növekedés