Cisco-Matávnet-Laurel: 4 lépcsős közös internetevolúciós program kicsiknek
2001. április 17.
A 70 millió forintosra tervezett kampány első részeként 22 ezer cég kap direct mailt, aminek eredményeként a hármak várakozásai szerint mintegy 400-600 kis- és közepes vállalatot segíthetnek az internetre. A kampány második szakaszát őszre tervezik, ebben a szakaszban az együttműködők arra fektetnek majd hangsúlyt, hogy az internet világában már elindult cégek teljesen integrált ügyviteli rendszert építhessenek ki.
További információ: www.interrnetevolucio.hu, illetve a 06-80-42-00-42 zöld számon.
Kapcsolódó cikkek
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- Hetedszer osztott partnerdíjakat a Cisco
- Cisco: rekord a Cisco Expón, EMEA-szervizközpont Szombathelyen
- A HP Magyarország nyerte el a Cisco "Megoldás Partnere" díját
- Cisco Díj a legjobbaknak
- Cisco Systems: 20 százalékos növekedés Magyarországon
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Csődbe ment a Grundig
- Peren kívüli egyezségre jutott az Intel és a VIA
- A Graphisoftot kivezetik a frankfurti értéktőzsdéről