Robotok Biatorbágyon: a Kifli.hu megnyitotta jövőbe mutató logisztikai központját
2025. november 6.
A Kifli.hu több tízmillió eurós beruházással hozta létre új logisztikai központját Biatorbágyon. A 16 500 négyzetméteres létesítmény az online szupermarket cseh anyavállalata, a Rohlik Group eddigi legnagyobb fejlesztése. A központban a legmodernebb automatizálási megoldások működnek, amelyek jelentősen növelik a kapacitást, gyorsabb kiszállítást tesznek lehetővé, és még szélesebb választékot kínálnak a vásárlóknak.
A biatorbágyi raktár a magyar online élelmiszer-logisztika egyik legjelentősebb fejlesztése az elmúlt években. A több tízmillió euróból megvalósult beruházás nemcsak méretében kiemelkedő, hanem technológiai szempontból is mérföldkő: ez a Rohlik Group legnagyobb és legfejlettebb raktára, ahol mintegy 5000 négyzetméteren működik a teljesen automatizált rendszer. A teljes üzembe állítás után a létesítmény naponta akár 12 500 rendelés feldolgozására és kiszállítására lesz képes.
A működés alapját az úgynevezett „goods-to-picker” technológia adja, amelynek lényege, hogy a termékek érkeznek a dolgozókhoz, nem pedig fordítva. Ez az összekészítési folyamatot akár háromszorosára gyorsítja, miközben csökkenti a hibaarányt és optimalizálja az erőforrás-felhasználást. A mesterséges intelligencián alapuló készletkezelés, a szén-dioxid-alapú hűtőrendszer, a LED-világítás, a napelemek és a korszerű hőszigetelés mind a hatékony és fenntartható működést szolgálják. A mintegy 200 robotot és 60 ezer tárolóegységet számláló rendszerben közel 20 ezer termék mozog automatikusan a csomagolási területre – és a kapacitás bővülésével ez a szám tovább nő majd.
A frissen megnyitott második telephelyen jelenleg mintegy 100 új munkatárs dolgozik, de a teljes kapacitás elérésekor a raktári feladatokban akár 400 fő foglalkoztatása is lehetővé válik – a futárokat nem számítva. A raktárvezetői és szellemi pozíciók száma gyakorlatilag megduplázódik, emellett jelentősen nő a technikai és mérnöki csapat létszáma is.
Az új raktár indításával a Kifli.hu megduplázza rendeléskezelési kapacitását: havonta több mint félmillió rendelést tud kiszállítani, ami több szabad időpontot biztosít a vásárlóknak, még az ünnepi időszakokban is. A fejlesztés gyorsabb kiszállítást és bővebb választékot tesz lehetővé, és lehetőséget ad a budai és nyugati régiók expressz szolgáltatásainak – másfél és kétórás kiszállítási zónáinak – bővítésére is, amelyhez Biatorbágy kiváló elhelyezkedése nagyban hozzájárul. A létesítmény révén mintegy 55 000 új vásárló kapcsolódhat be a szolgáltatásba a bicskei és biatorbágyi térségből, beleértve az Expressz és a 15 perces kiszállítási idősávokat is. A folyamatos fejlesztések célja, hogy a Kifli.hu a teljes budai oldalon – mintegy 570 000 embert – akár két órán belül ki tudjon szolgálni.
A korábban kiszolgált települések – Budaörs, Törökbálint, Herceghalom – mellé 2025. november 10-től újabb városok, köztük Zsámbék, Etyek, Bicske és Felcsút is csatlakoznak a lefedett területekhez, 2026 elejére pedig további bővítés várható. A Jászberényi úti raktár a jövőben a pesti és keleti térségek kiszolgálását végzi, ami lehetővé teszi a vidéki lefedettség fokozatos növelését. A Kifli.hu az ország keleti felében is tervez terjeszkedést, így a jövőben olyan jelenleg nem kiszolgált településekre is eljuthat, mint Cegléd, Hatvan vagy Gyöngyös.
A hazai online kereskedelemben egyedülálló, új biatorbágyi raktár egyben a Rohlik Group technológiai fejlesztéseinek teszthelyszíne is, ahol több olyan innováció működik élesben, amelyet korábban csak kísérleti fázisban alkalmaztak.
English Summary
The online supermarket Kifli.hu has opened a new 16,500-square-meter automated logistics center in Biatorbágy, representing one of the largest investments in the Rohlik Group’s history. Equipped with advanced “goods-to-picker” technology and nearly 200 robots, the facility can process up to 12,500 orders per day once fully ramped up. The new system significantly speeds up order preparation, improves accuracy, and supports sustainable operations through AI-driven inventory management and energy-efficient solutions. With this expansion, Kifli.hu will double its order-handling capacity and extend rapid delivery services to new regions, reaching approximately 55,000 additional customers. The site also serves as a pilot location for the Rohlik Group’s latest technological innovations.
Kapcsolódó cikkek
- Az otthon, ami vigyáz magára: a Samsung új biztonsági megoldásai
- AI és biztonság kéz a kézben: így épül a Samsung következő generációs okosotthona
- MagicOS 10: a mesterséges intelligenciával turbózott felhasználói élmény
- Új korszak a HONOR-nál: érkezik a gyorsabb és okosabb MagicOS 10
- Így működik belülről az Amazon – különleges tanulmányúton a Szécheny-egyetem hallgatói
- ABB és NVIDIA: Új korszak az AI-adatközpontok energiaellátásában
- A RealMan bemutatta a jövő humanoid platformját
- A jövő járművei a láthatatlan veszélyeket is felismerik – új BME-technológia
- A K&H új szintre emelte a mesterséges intelligencia belső használatát
- Kyndryl Readiness Report: Hogyan alakítja az MI a vállalati jövőt?


