Háromszorosára nőtt a magyar eMAG-partnerek száma a régiós piacokon

Az eMAG forgalmi adataiból jól kirajzolódik a vállalat tavaly meghirdetett stratégiájának sikere, amely az online piactér-szolgáltatások erősítésére épült. Ennek eredményeként 2023 óta több mint háromszorosára nőtt azoknak a magyar Marketplace-partnereknek a száma, akik Bulgária és Románia vásárlói felé is értékesítenek, vagyis cross-border kereskedelmet folytatnak.

A magyar kereskedők forgalma a két országban az eMAG 2024 áprilisában indult új pénzügyi éve és augusztus között csaknem megduplázódott a 2023-as azonos időszakhoz képest. A vállalat tavaly jelezte, hogy a saját termékei mellett nagyobb hangsúlyt helyez a piactérre, ami 2024-ben jelentős növekedést hozott mind az árbevételben, mind a partnerek teljesítményében a régióban.

 

 

Folyamatos növekedés 2025-ben is

 

A bővülés idén is folytatódott: 2025 augusztusára Bulgáriában közel kétszer annyi magyar Marketplace-partner kínálta termékeit, mint egy évvel korábban, míg Romániában, ahol eleve több hazai kereskedő volt jelen, több mint 25%-kal nőtt a számuk. Április és augusztus között a két országban összesen mintegy 20%-kal emelkedett a magyar cégek forgalma.

 

A hazai partnerek számára a külföldi piacok elérése vonzó lehetőség, hiszen az eMAG logisztikai és ügyfélszolgálati szolgáltatásai révén különösebb plusz erőfeszítés nélkül bővíthetik forgalmukat, miközben kockázat nélkül tesztelhetik termékeiket a szomszédos országokban.

 

 

Sellers’ Day 2025 – új lehetőségek a kereskedőknek

 

Az eMAG nemcsak piacterét fejleszti folyamatosan, hanem fontosnak tartja partnerei tájékoztatását is. Ennek jegyében 2025. szeptember 23-án, reggel 9 órától ismét megrendezi a Sellers’ Day konferenciát, amelyet a hazai partnerek online követhetnek élőben.

 

Az eseményen a résztvevők elsőként ismerhetik meg a platform új, mesterséges intelligencián és automatizáláson alapuló megoldásait. Emellett bemutatkoznak a forgalomnövekedést támogató programok és szolgáltatások is, többek között a Cross-border kereskedelem, a Fulfilment by eMAG (FBE) logisztikai szolgáltatás, a Genius hűségprogram, valamint az eMAG Ads és az eMAG Campaigns hirdetési eszközei.

 

 

English Summary

eMAG’s latest figures highlight the success of its marketplace-focused strategy. Since 2023, the number of Hungarian sellers engaging in cross-border trade with Romania and Bulgaria has more than tripled, while their combined turnover nearly doubled between April and August 2024 compared to the previous year. This growth trend continued into 2025, with Hungarian sellers expanding their presence by almost 100% in Bulgaria and over 25% in Romania. eMAG supports this regional expansion by providing logistics and customer service, making it easier for partners to test foreign markets. To further boost sellers’ performance, eMAG will host its annual Sellers’ Day on September 23, 2025, unveiling new AI-driven tools, fulfillment services, and marketing solutions.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció