Hamza Kata vezeti szeptembertől a Yettel márkakommunikációját

2025. szeptember 1-jétől Hamza Kata veszi át a Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóság vezetését a Yettel Magyarországnál.

Kata pályafutását fiatalokat megszólító élmény- és fesztiválszervezéssel kezdte, majd a bankszektorban folytatta, ahol az OTP Junior márka marketingkommunikációján és a bank közösségi médiás jelenlétének fejlesztésén dolgozott. 2017-től az OTP Bank újonnan megalakult Márkamenedzsment csapatát irányította, 2019-től pedig már vezetőként felelt a 11 országra – köztük Magyarországra – kiterjedő csoportszintű márkastratégiai és arculati rendszerek kialakításáért és bevezetéséért. A nemzetközi stratégiai feladatok mellett a magyar piacon a márkakommunikációs tevékenységek teljes körű tervezése és megvalósítása is az ő irányítása alá tartozott.

 

Hamza Kata
 

 

Kata közel két évtizede tevékenykedik a marketingkommunikáció területén, és mélyen hisz a tudatos márkaépítés jelentőségében.

 

„A márkaépítés számomra jóval több, mint puszta kommunikáció – minden egyes ügyfélkapcsolat, legyen az ügyfélszolgálati vagy digitális felületen zajló, formálja a márkát. A márkastratégia olyan iránytű, amely összhangot teremt, vezet, és összeköt bennünket.” – vallja Kata.

 

 

English Summary

2025. szeptember 1-jétől Hamza Kata csatlakozik a Yettel Hungary-hez márka- és marketingkommunikációs igazgatóként. Kata közel 20 éves marketingkommunikációs tapasztalattal rendelkezik, beleértve a márkastratégia és -menedzsment terén szerzett széleskörű munkát több országban. Legutóbb az OTP Bank csoportszintű márkastratégiáját vezette, 11 országban felügyelve a kezdeményezéseket. A márkaépítéshez való hozzáállása hangsúlyozza minden ügyfél-interakció erejét – a szolgáltatástól a digitális kapcsolódási pontokig – az egységes és hiteles márkaélmény kialakításában.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció