Digitális éllovas: a K&H ismét Euromoney-díjas

A K&H Csoport immár második éve nyerte el a rangos Euromoney díjat, mely elismeri a bank átfogó digitális stratégiáját és annak megvalósítását, amely kiemelkedő ügyfélélményt biztosít.

 

Növekvő ügyfélbázis, erősödő digitális jelenlét

 

Az elmúlt év során a K&H ügyfeleinek száma átlépte az 1 millió főt, miközben a digitálisan aktív felhasználók aránya 77%-ra emelkedett. A mobilbankot már több mint 700 ezren használják, és az új lakossági számlák 60%-át digitálisan nyitják meg.

 

Kate, a digitális pénzügyi asszisztens a siker kulcsa

 

A Kate nevű digitális asszisztens eddig több mint 2 millió interakcióban segített az ügyfeleknek. Már nemcsak lakossági, hanem kis- és középvállalati ügyfeleket is támogat személyre szabott válaszokkal és tranzakcióindítási lehetőséggel. Az ügyfelek 80%-a már kapcsolatba lépett vele, a mobilbanki felhasználók 12%-a pedig rendszeresen használja.

 

Túlmutatva a hagyományos bankoláson

 

A K&H mobilalkalmazás nemcsak banki és biztosítási szolgáltatásokat kínál – például KGFB, lakás- és nyugdíjbiztosítás –, hanem a K&H+ platformon keresztül olyan kényelmi funkciók is elérhetők, mint a parkolásindítás, tömegközlekedési jegyvásárlás és cashback szolgáltatások. Utóbbit már 200 ezren veszik igénybe. A nyári időszakban a külföldi költések után járó visszatérítés is elérhető a K&H középárfolyamig, szintén a K&H visszapénz funkción belül. A bank elsőként és egyedüliként kínál digitális SZÉP-kártyát Magyarországon.

 

 

Digitális újítások a fenntarthatóság jegyében

 

A fenntarthatóság kiemelt szerepet kap a K&H digitális fejlesztéseiben is. A bank hazánkban elsőként indított teljesen digitális, felelős befektetési alapokra épülő nyugdíjbiztosítást, valamint CO₂ kalkulátort is kínál, amely segíti az ügyfeleket kibocsátási adataik nyomon követésében. A K&H kényelem alap az ESG-alapok között első helyezést ért el a vegyes óvatos kategóriában, míg a K&H öko alap a legjobb globális részvény ESG-alapként nyert a Privátbankár.hu versenyén.

 

Innováció vállalati ügyfeleknek is

 

A 2024-ben bevezetett Electra Corporate API lehetővé teszi, hogy a vállalatok ERP-rendszerei közvetlenül kapcsolódjanak a bank rendszereihez, automatizálva az adatfeldolgozást és tranzakciók indítását. Emellett elérhetővé vált a hiteldokumentumok digitális aláírással történő beküldése a Credit DocFlow platformon keresztül.

 

Pénzügyi edukáció digitálisan – gyerekektől a vállalkozókig

 

A K&H több digitális csatornán keresztül is támogatja a pénzügyi tudatosság növelését. A 15. alkalommal megrendezett „Vigyázz, kész, pénz!” vetélkedő évről évre több tízezer diákot ér el. Emellett a bank trendcast podcast-sorozattal, ingyenes e-learning kurzusokkal és befektetési portfólió-elemző eszközökkel is segíti az érdeklődőket.

 

Biztonság mindenek felett

 

Bár a K&H nem hozza nyilvánosságra kiberbiztonsági rendszereinek részleteit, a KBC Csoporton belül rendszeresen végez etikus hackeléseket. Emellett évről évre megszervezi az „Információbiztonsági hónap” edukációs kampányát, és aktív résztvevője az MNB Kiberpajzs programjának is.

 

 

English Summary

K&H Group has won the prestigious Euromoney award for the second consecutive year, recognizing its comprehensive digital strategy and outstanding customer experience. With over 1 million clients and 77% digital activity, the bank continues to grow its mobile banking user base, now exceeding 700,000. Its digital assistant, Kate, has handled over 2 million interactions and now supports both retail and SME clients. K&H also leads in digital innovation beyond banking, offering services like insurance, transportation ticketing, and cashback through its K&H+ platform. Sustainability is also a priority, with digital ESG investment options, a CO₂ calculator, and award-winning responsible investment funds.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció