Ennyit spórolnak a magyar vásárlók a Wolt+ előfizetéssel
2025. július 11.
Egyre tudatosabban vásárolnak a magyarok az interneten – különösen, ha a megtakarításról van szó. A Wolt adatai alapján 2025 első félévében a Wolt+ előfizetéssel rendelkező felhasználók több mint 2,5 milliárd forintot spóroltak a kiszállítási díjakon és egyéb kedvezményeken. Ez több mint 75%-kal haladja meg a 2024 hasonló időszakában mért 1,4 milliárd forintos megtakarítást.
Wolt+ előfizetéssel még több kedvezmény jár
A Wolt+ népszerűsége folyamatosan nő, amihez az is hozzájárul, hogy már háromféle partnerprogram révén is ingyenesen elérhető a szolgáltatás. A Revolut és a Telekom Magenta ügyfelei már korábban is élhettek ezzel a lehetőséggel, júliustól pedig az eMAG Genius előfizetéssel rendelkezők is díjmentesen használhatják a Wolt+ előnyeit, ameddig tart a tagságuk.
A magyarok már nem csak ételt rendelnek a Wolton
A Wolt kínálata jócskán túlnőtt az ételrendelésen: minden negyedik rendelés már nem melegételhez kapcsolódik. A felhasználók szívesen vásárolnak műszaki cikkeket, háztartási felszereléseket, játékokat vagy épp virágot – ez is mutatja, hogy a gyorsvásárlás egyre népszerűbb Magyarországon.
A 2025-ös nyári szezonban az élelmiszerek, háztartási termékek, valamint az egészség- és szépségápolási cikkek a legkeresettebbek a nem élelmiszer kategóriák közül. Ez utóbbi kategóriában különösen népszerűek a keleti illatvilágú parfümök, bőrápolási termékek, terhességi tesztek, óvszerek, szexuális segédeszközök és alkoholos italok. A nyár első heteiben sokan rendeltek például ventilátort vagy mobiltöltőt is – kihasználva a Wolt akár 35 percen belüli kiszállítási idejét.
Mi az a Wolt+?
A Wolt+ egy előfizetéses szolgáltatás, amely különféle előnyöket kínál a rendszeres vásárlóknak. A tagok például díjmentes házhozszállítást élvezhetnek számos étteremből és boltból, valamint exkluzív kedvezményeket vehetnek igénybe. Az előfizetés már havi 990 forinttól elérhető, de éves csomag is választható 11.880 forintért. Azoknak, akik gyakran rendelnek, a Wolt+ nemcsak kényelmet, de jelentős megtakarítást is kínál – legyen szó napi bevásárlásról, ebédről vagy vacsoráról.
English Summary
Hungarian consumers are becoming increasingly conscious when shopping online, with Wolt+ subscribers saving over HUF 2.5 billion in delivery fees and discounts in the first half of 2025 — a significant increase from HUF 1.4 billion the previous year. The growth in Wolt+ popularity is also driven by new free access through partner programs like Revolut, Telekom Magenta, and now eMAG Genius. While food delivery remains popular, one in four orders now includes non-food items such as electronics, household goods, and personal care products. This summer, top-selling categories include groceries, beauty and health products — from perfumes and skincare to pregnancy tests and alcoholic beverages. Wolt+ offers free deliveries and exclusive deals, making it a smart choice for regular users.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes házhoz szállítás? A Telekom most megoldja a Wolttal!
- Wolt+ előfizetés most díjmentesen a Telekom ügyfeleinek
- Digitális Kékszalag: A vitorlásverseny, amit már a kanapéról is átélhetsz
- Kékszalag 5G-n: valós idejű élmény a hullámok hátán
- A Wolt és a Rejoy is csatlakozik az eMAG hűségprogramjához
- Jelentős növekedéssel zárta a 2024-es évet a hazai e-kereskedelem
- Jótékonysági aukciót indított a Telekom és Szoboszlai Dominik
- Elektronikai cikk 35 perc alatt? Mostantól országszerte lehetséges!
- Utazás előtt ezt intézd el: csomagátvétel gond nélkül
- Technológiai eszközök gyors kiszállítással – már 14 Yettel üzletből rendelhető