Exportrekord: a Pepita megduplázhatja nemzetközi forgalmát 2025-ben

A magyar alapítású Pepita Group az elmúlt öt év során kiemelkedő eredményeket ért el: 37-szeres növekedéssel Kelet-Közép-Európa leggyorsabban fejlődő, exportorientált e-kereskedelmi vállalatává vált. A 2025 első negyedévében elért nemzetközi eredményeik alapján a lendület továbbra is töretlen – év végéig akár meg is duplázhatják exportforgalmukat.

Dorcsinecz József

A vállalat bruttó áruforgalma (GMV) 2019 és 2024 között elérte a 70 millió eurót, amit a Growww Digital friss kutatása is megerősít. Ezzel a bővüléssel a Pepita megelőzte olyan neves versenytársait, mint a román eMAG, a cseh Rohlik (Kifli.hu), a szlovák GymBeam vagy a cseh Alensa. „Ez az eredmény csapatunk elhivatottságát és azt a világos jövőképet tükrözi, amellyel támogatjuk a magyar kereskedők nemzetközi piacra lépését” – hangsúlyozta Dorcsinecz József, a Pepita Group társalapítója.

 

Egyre szélesebb nemzetközi jelenlét

 

A Pepita célja, hogy összekösse a kelet-közép-európai országokat, és hidat képezzen a régiós piacok között. A cégcsoport 2025 áprilisáig már hét európai országban volt jelen – Magyarország mellett Romániában, Szlovákiában, Németországban, Lengyelországban, Ausztriában és Bulgáriában –, majd április közepén Horvátországban is elindult, ezzel már nyolc országban működik.

 

 

„Jelenleg a hazai piacterek közül mi rendelkezünk a legnagyobb regionális lefedettséggel” – emelte ki Dorcsinecz. – „De nem csupán a Pepita bővüléséről van szó: fontos szerepet töltünk be abban is, hogy a magyar e-kereskedők sikeresen megjelenhessenek a nemzetközi porondon. Regionális jelenlétünkkel valódi exportlehetőségeket teremtünk számukra, és támogatjuk őket a külföldi növekedésben.”

 

Jelenleg a Pepita piactér partnereinek negyede már külföldön is értékesít – leginkább Romániában, Szlovákiában vagy Lengyelországban. Az idei első negyedévben a vállalat nemzetközi piacain 80%-os növekedést ért el, amit főként a román és lengyel teljesítmény hajtott. A jelenlegi trendek alapján a cég külföldi forgalma az év végére akár duplájára is nőhet.

 

 

English Summary

The Hungarian-founded Pepita Group has become the fastest-growing export-oriented e-commerce company in Central and Eastern Europe, achieving a 37-fold growth in gross merchandise value (GMV) between 2019 and 2024. In the first quarter of 2025, the company continued its strong momentum, driven largely by performance in Romania and Poland. With its recent expansion into Croatia, Pepita now operates in eight European markets—more than any other regional marketplace based in Hungary. The group plays a key role in helping Hungarian e-retailers enter international markets by providing real export opportunities across the region.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció