Magyar siker az EMC rangos versenyén
2025. március 14.
Az European Marketing Confederation (EMC), melynek tagja a Magyar Marketing Szövetség is, nyilvánosságra hozta az idei European Marketer of the Year döntőseit. Idén nyolc, nemzetileg elismert szakember került a versenybe, köztük Bánhegyi Zsófia, aki Magyarországot képviseli. Az EMC minden évben megszervezi ezt a díjat, célja pedig, hogy elismerje Európa legnagyobb marketinghatással rendelkező szakemberét. A jelöltek kiválasztása úgy történik, hogy minden részt vevő ország kijelöli a saját nemzeti bajnokát, majd az EMC egy szakmai zsűri segítségével dönt a legjobbakkal. A végső győztes 2025. május 22-én, Dublinban, a MII Award díjátadó gálán kerül kihirdetésre.
Bánhegyi Zsófia
Bánhegyi Zsófia így reagált a döntőbe jutására: „Megtiszteltetés, hogy Magyarországot képviselve a European Marketer Díj döntőjébe kerülhettem 2025-ben. Nagy élmény volt a több szintű magyar és angol nyelvű kiválasztási folyamat során bemutatni a személyes munkásságom és a hazai marketing közös eredményeit. A díj tematikája is jól mutatja, hogy a marketing ereje még sosem volt ilyen fontos az üzleti és társadalmi értékek teremtésében, és egyre nagyobb szerepet kap a felelős megközelítés minden marketingszakember munkájában, miközben a gazdasági célok is támogatottak.”
A döntősök között Bánhegyi Zsófia mellett olyan nemzetközi marketingvezetők szerepelnek, mint Saskia von Moos (Svájc, Intelligentfood Schweiz AG), Helena Gouveia (Svédország, IKEA Sweden), Günter Thumser (Ausztria, ÖAMTC), Ąžuolas Zubkonis (Litvánia, Swedbank), Brenda Smith (Hollandia, AS Watson Group), Giuseppe Fiordispina (Németország, SEAT Deutschland GmbH) és Rafael Fernández de Alarcón (Spanyolország, Telefónica S.A.).
Az EMC büszke arra, hogy a döntősök között olyan szakemberek találhatók, akik kivételes stratégiai gondolkodásukkal és ügyfélközpontú szemléletükkel nemcsak saját vállalataik sikeréhez járulnak hozzá, hanem a fenntartható üzleti modellek kialakításában is vezető szerepet vállalnak. A versenyben részt vevő marketingvezetők példát mutatnak a jövő üzleti és marketinges generációinak, inspirálva őket a szakma iránti elköteleződésre és innovatív gondolkodásra.
English Summary
Bánhegyi Zsófia, Commercial Director at Szerencsejáték Zrt., has been shortlisted for the European Marketer of the Year 2025 award. The prestigious competition, organized by the European Marketing Confederation (EMC), recognizes Europe's most impactful marketing professionals. The winner will be announced at the MII Awards Gala in Dublin on May 22, 2025.
Kapcsolódó cikkek
- Ezek voltak az év legjobb városmarketing megoldásai
- 2024-ben ismét a Pentacom és a Billingo Technologies uralta a Marketing Diamond Awards-ot
- Megvannak az Év Sportmarketing Nagykövetei 2024-ben
- Felelős marketing a változások korában
- European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
- Az adatvagyon stratégiai kezelése versenyelőnyt jelent a cégeknek
- Adatstratégia: A vállalati siker kulcsa a digitális korban
- Nagy szükség van a cselekvő és teremtő marketing erejére
- Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
- Marketing Agenda 2025 – Adatalapú AI forradalom találkozása a márkamenedzsmenttel