Tisztújítás az IAB Hungary munkacsoportjaiban és médiaszekciójában

A januári elnökségi választást követően február végén az IAB Hungary munkacsoportjai is tisztújítást tartottak.

Az IAB Hungary munkacsoportjaiban széleskörű szakmai tevékenység zajlik: megbízható adatokat gyűjtenek és szolgáltatnak a piac működéséről (Médiaszekció, AdEx), segítik az új reklámeszközök elterjedését és elfogadottságát, szabványosítanak, ajánlásokat dolgoznak ki új hirdetési formátumokhoz, véleményt formálnak és javaslatokat tesznek a piaci szabályozás terén, emellett edukálnak és kutatásokat szerveznek.

 

A magyar IAB jelenleg 106 tagvállalattal rendelkezik, és ezek a cégek közel 230 szakembert delegáltak a különböző munkacsoportokba, akik szabadidejükben dolgoznak azon, hogy tapasztalataikkal és tudásukkal formálják a digitális piac egyes területeit.

 

 

A kilenc szakmai csoport tagjai közül többen jelölték egymást, és azok, akik vállalták a megmérettetést, lehetőséget kaptak arra, hogy a munkacsoportok szavazzanak róluk. A végeredmény alapján az IAB Hungary elnöksége nevezte ki a vezetőket az egyes csoportok élére.

 

A legtöbb felkérés, összesen 5, a Médiaszakció munkacsoportba érkezett, közülük ketten fogadták el a jelöltséget. A második helyen az Adat munkacsoport végzett, 4 felkéréssel és 2 jelölttel. A dobogóra még az Influencer és Programmatic munkacsoportok kerültek, mindkét csoport 3 felkéréssel büszkélkedhetett, 1 illetve 2 jelölttel.

 

A szavazás az alábbi eredménnyel zárult:

● Adat munkacsoport: Rusvai Richárd (Data Innovation)

● Analitika munkacsoport: Deli Norbert (HD Marketing)

● Audio munkacsoport: Román Balázs (Betone)

● Digitális Video munkacsoport: Erdélyi Eszter (Atmedia)

● Influencer munkacsoport: Forgács Mariann (BeSocial)

● Oktatás munkacsoport: Néz Kata (OMD)

● Programmatic munkacsoport: Zölei Ármin (HoppEx)

● Médiaszekció: Magyarfalvi Éva (Használtautó.hu / UP Saleshouse)

 

Gratulálunk a megválasztott vezetőknek, akiknek a mandátuma 2026. december 31-ig szól.

 

English Summary

After the January presidential election, IAB Hungary's working groups held leadership elections at the end of February. The groups focus on a wide range of professional activities, such as collecting and providing reliable data on the market (Media Section, AdEx), promoting new advertising tools, creating standards and recommendations for new ad formats, offering opinions on market regulation, and organizing education and research initiatives. Currently, IAB Hungary has 106 member companies, with nearly 230 experts working in various groups. The leaders of each group were elected through nominations and votes within the groups, with the final appointments made by IAB Hungary's board. The Media Section received the most nominations, followed by the Data, Influencer, and Programmatic groups.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció