Online és offline sikerek a MediaMarktnál
2025. február 16.
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.
Mi a titok? Ügyfélközpontúság és kényelem minden szinten A MediaMarkt sikerének kulcsa, hogy a vásárlók igényeit helyezi a középpontba. Legyen szó online vásárlásról vagy bolti kiszolgálásról, a vásárlók mindenhol magas színvonalú szolgáltatással és szakértelemmel találkoznak. A cégcsoport folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, például személyre szabott tanácsadást kínál, és az online időpontfoglalási rendszerével egyre több üzletben minimalizálja a várakozási időt.
A számok is ezt támasztják alá: a Ceconomy árbevétele 9,5%-kal nőtt, elérve a 7,6 milliárd eurót az első negyedévben, míg a korrigált nyeresége 12,8%-kal emelkedett. Az online eladások is jelentős, közel 16%-os növekedést mutattak.
Fenntarthatóság és növekedés A MediaMarkt nemcsak a vásárlói élményre, hanem a környezetvédelemre is nagy hangsúlyt fektet. Egyre több "BetterWay" jelzésű fenntartható terméket kínálnak, amelyek aránya már elérte a csoport szintű eladások 25%-át. A használt készülékek visszavásárlási lehetősége és a felújított termékek népszerűsége is nő.
"Büszkék vagyunk arra, hogy a MediaMarkt Magyarország is hozzájárul a cégcsoport nemzetközi sikeréhez. Magyarországon piacvezetők vagyunk, és nálunk is a magas színvonalú, omnichannel szolgáltatások és a vásárlói igényekre szabott megoldások jelentik a siker kulcsát. Kiemelt figyelmet fordítunk a fenntartható termékek kínálatának bővítésére és a környezettudatos vásárlás ösztönzésére, hogy vásárlóink a lehető legjobb élményt kapják, miközben a jövőre is gondolnak." – mondta Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója.
English Summary
Ceconomy, MediaMarkt’s parent company, saw significant growth in both revenue and profit in Q1 2024/25, despite the tough economic climate. The success is attributed to their omnichannel strategy, offering seamless service both online and in-store. The company focuses on customer experience, convenience, and sustainability, with increasing sales of eco-friendly products and refurbished devices. MediaMarkt continues to lead the Hungarian market with tailored solutions and strong service offerings.
Kapcsolódó cikkek
- A FoxPost alapítói befejezték küldetésüket
- Új HR igazgató Magyarország legnagyobb flottakezelőjénél, az Ayvensnél
- Tovább erősíti HR csapatát az Ayvens
- John McGinty csatlakozik a BlueBird Internationalhoz
- A Bluebird új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését
- ABB: 2024. IV. negyedévi eredmények
- Itt a jövő, megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok!
- Mesterséges intelligencia a mobilokban
- Újabb Schneider Electric üzem lett Példakép
- Új vezetők a MediaMarkt Magyarországnál