Rekordnézettséget hozott a Super Bowl Magyarországon

Az amerikaifutball rajongók ünnepének számító NFL-döntő a világon mindenütt az adott év egyik legnézettebb sporteseményének számít, és ez így volt Magyarországon is: a Network4 műsorfolyama kiemelkedően sok nézőt vonzott a képernyők elé, sőt, az egyik fővárosi mozi is a Philadelphia Eagles – Kansas City Chiefs meccstől volt hangos.

A félidejében a Grammy- és Pulitzer-díjas Kendrick Lamart felvonultató döntőre az ARENA4 sporttelevízión a 18-59-es kereskedelmi célcsoportban csaknem 100 ezren, azaz több mint kétszer annyian voltak kíváncsiak mint a tavalyi nagydöntőre. A 4,5 órás műsorfolyam közönségaránya 17%-os volt ebben a korcsoportban, így a legnézettebb műsorszám volt hétfő hajnalban. Ami a NET4+ streamingszolgáltató közvetítését illeti, a mérkőzés megdöntötte az eddigi streamingrekordot, 2,5-szer annyian követték online az eseményeket, mint 2024 februárjában.

 

 

A Network4 és az ETELE Cinema közös meccsnézésére közel ezren váltottak jegyet, a több moziteremben egyszerre közvetített mérkőzés hangulatára nem is volt panasz. A Network4 felvezető műsora is nagy sikert aratott, az ismert emberekkel, helyszíni bejelentkezésekkel és kvízjátékokkal tarkított műsorfolyamot közel annyian követték élőben, mint magát a tavalyi nagydöntőt.

 

A social mediás felületeken is kiemelt érdeklődést hozott a Super Bowl és az eseményt felvezető hét: összességében 4,3 millió darab tartalmat fogyasztottak a felhasználók az ARENA4 sporttelevízió Facebook-oldalán keresztül.

 

Az Eagles nagyarányú győzelme az USA-ban egyébként megdöntötte a Super Bowl-ok történetének nézettségi rekordját. 

 

English Summary

The NFL Super Bowl, a major event for American football fans, attracted a huge audience worldwide, including in Hungary. The Network4 broadcast drew significant viewership, with nearly 100,000 people tuning in during halftime, more than double last year’s figures. The 4.5-hour program had a 17% share in the 18-59 age group, making it the most-watched program early Monday morning. The streaming service NET4+ saw a record-breaking 2.5 times more viewers than the previous year. Additionally, around 1,000 people attended the joint screening at ETELE Cinema, and social media activity was high, with 4.3 million content interactions. The Eagles' decisive win set a new viewership record in the U.S. for the Super Bowl.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció