GymBeam: a fitnesz újradefiniálása Európában

A GymBeam, Európa leggyorsabban növekvő fitnesz e-kereskedelmi szereplője 2024-ben figyelemre méltó pénzügyi eredményt ért el, megerősítve pozícióját az egészség- és fitnesz iparban. A 200 millió eurót meghaladó bevétellel, – amely 29%-os növekedést jelent az előző évhez képest – a vállalat továbbra is meghatározó szereplő 16 piacon, köztük Magyarországon is, ahol ügyfélorientált stratégiája és összetartó fitnesz közössége tette ismertté.

 

Rekordméretű növekedés Magyarországon

 

A 2024-es év a GymBeam számára minden piacon a dinamikus fejlődés éve volt. A vállalat a legnagyobb növekedést a DACH-régióban könyvelhette el, ahol az eladások kiugró mértékben, 1104%-kal nőttek az előző évhez képest. Az aktív vevőkör globálisan évi 5,5 millióra nőtt. Magyarországon ez a szám 650 000 fő, ami négyszeres növekedést jelent 2020 óta.

 

A GymBeam 2024-ben 10,41 milliárd forint árbevételt ért el hazánkban, ami 13%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Itthon tavaly 600 000 megrendelést adtak le a vásárlók, több mint 3,5 millió terméket téve a kosárba, ezzel megszilárdítva a vállalat piacvezető pozícióját, 45%-os piaci részesedéssel.

 

„A 2024-es eredményeink megerősítik, hogy az innovációra, a közösségfejlesztésre és a folyamatos szolgáltatásfejlesztésére összpontosító stratégiánk kifizetődő. A jövő a növekedésről, az új piacokon való terjeszkedésről, valamint a technológiai és termékinnovációk fejlesztéséről szól." – kommentálta az eredményeket Dalibor Cicman vezérigazgató.

 

 

Innováció a logisztika megújításáért

 

A GymBeam sikerének egyik sarokköve az innovációra való fáradhatatlan törekvés. Az AutoStore rendszer bevezetése a kassai központban forradalmasította a logisztikai folyamatokat. A rendszer a jövőben napi több mint 20 000 megrendelés feldolgozására lesz képes. Ezt a technológiai ugrást már előrevetítette egy 2024-es rekordnap, amikor egyetlen nap alatt 22.263 rendelést teljesítettek.

 

 

Bővülő termékkínálat

 

A termékinnováció szintén a növekedés egyik fő hajtóereje volt. 400 új terméket vezetett be 2024-ben a GymBeam, köztük olyan kiemelkedő közönségkedvenceket, mint a gumi vitaminok kreatinnal és ashwagandhával, vagy a fehérjés croissant, amely gyorsan bestsellerré vált. A küzdő- és vízi sportok felé való nyitás tovább színesítette a portfóliót, kiszolgálva az egyedi sportrajongók igényeit. Emellett 15 új sportruházat-kollekció debütálása is azt mutatta, hogy a GymBeam képes a funkcionalitást ötvözni a stílussal, megszólítva a vásárlók széles körét. A vállalat küldetésének másik pillére a fenntarthatóság. A vegánok számára is fogyasztható és organikus termékeket kínáló BIO termékcsalád jól tükrözi a márka egészségtudatos és környezettudatos fogyasztók iránti elkötelezettségét.

 

Magyar specialitások

 

A GymBeam aktív vásárlóinak száma Magyarországon négy év alatt megnégyszereződött, és jelenleg több mint 650 000 aktív vevője van, akik tavaly 3,5 millió terméket vásároltak. Magyarországon a legkelendőbb kategória a sporttáplálék-kiegészítők, ezek közül is a fehérjéket, a kreatint, az ízületeket támogató étrend-kiegészítőket és a vitaminokat keresik a leggyakrabban a fogyasztók. Népszerűségük a magas minőségnek, a hatékonyságnak és a tiszta összetevőknek köszönhető, amelyek a vásárlók széles körében találnak visszhangra. Az edukatív projektek, influencer együttműködések és értékes social tartalmak támogatják az erős, egészségtudatos közösséget a magyar piacon. A GymBeam számos elismerésben részesült a szakma által is; több alkalommal is elnyerte „Az Ország Boltja” verseny minőségi díját. A több mint 43 000 pozitív értékelés és a Trusted Shop minősítés bizonyítja a GymBeam elkötelezettségét a minőség és a vásárlói elégedettség iránt.

 

English Summary

In 2024, GymBeam, Europe's fastest-growing fitness e-commerce company, achieved impressive financial results, strengthening its position in the health and fitness industry. With over €200 million in revenue, representing a 29% growth compared to the previous year, the company remains a key player in 16 markets, including Hungary. In Hungary, GymBeam’s customer-oriented strategy and strong fitness community contributed to its market leadership, with a 45% market share.

The company experienced its most significant growth in the DACH region, where sales surged by 1,104%. In Hungary, the active customer base quadrupled since 2020, reaching 650,000, with 600,000 orders placed in 2024, totaling over 3.5 million products. GymBeam also introduced innovative logistical solutions, such as the AutoStore system in their Slovakian warehouse, allowing for daily processing of over 20,000 orders.

In 2024, GymBeam launched 400 new products, including popular items like creatine and ashwagandha gummies, protein croissants, and expanded into combat and water sports. They also debuted 15 new sportswear collections, blending functionality with style. Sustainability remained a key focus, with the introduction of organic and vegan-friendly BIO products.

In Hungary, GymBeam's success is marked by a strong customer base, particularly in the sports nutrition sector, with products like proteins, creatine, joint supplements, and vitamins in high demand. The company’s focus on education, influencer collaborations, and social content has helped build a health-conscious community. With over 43,000 positive reviews and multiple quality awards, GymBeam continues to prioritize customer satisfaction and product excellence.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció