K&H gyorshĂ­vĂĄs: havi 24 ezer hĂ­vĂĄst indĂ­tanak az ĂŒgyfelek a bank appjĂĄn keresztĂŒl, mĂĄr több mint 7 Ă©ve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetƑséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

A K&H ügyfelei kényelmét és biztonságát szolgáló lehetƑség, több mint hét éve elérhetƑ, és a bank adatai azt mutatják elég népszerƱ is az ügyintézést leegyszerƱsítƑ és meggyorsító lehetƑség: átlagosan havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek, ami évente közel 300 ezer hívás az alkalmazáson belül a telefonos ügyfélszolgálat, a Telecenter felé.

 

 

A mobilbanki bejelentkezés után, az appon belül indított kapcsolatfelvétel során a hívás rögtön beazonosítva érkezik, további ügyfélazonosításra vagy azonosítóra már nincs szükség, ami az ügyintézés idejét lerövidíti, a procedúrát leegyszerƱsíti, így szolgálva a pénzintézet klienseinek kényelmét.

 

A mobilbankban a funkció a Kapcsolat és az IdƑpontfoglaló menüpont alatt található, K&H gyorshívás néven.

 

A bank kiemelt figyelmet fordít az ügyfelek biztonságára, ezért folyamatosan fejleszti mobilbanki szolgáltatásait. Ez a szolgáltatás is abban segít, hogy az ügyfelek, bármilyen kérdésük is van a bankhoz, innen egyszerƱen indíthassák a hívást. Így olyan esetben is, amikor a „bank nevében” megkeresi Ƒket valaki, de Ƒk meg akarnak bizonyosodni, hogy nem csalókkal állnak szemben, s inkább maguk hívják vissza a bankot egy biztonságos vonalról. A bank minden esetben ezt javasolja.

 

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł