Márkák, sportszervezetek és sportolók nevezhetnek az MMSZ pályázatán

A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.

A díj küldetése: A díjat szervező Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) feladatai között kiemelt szerep jut annak, hogy szakmai díjak szervezésével és a legjobb gyakorlatok bemutatásával emeljék a szakmai munka színvonalát és ezáltal a marketing minél szélesebb körű elfogadottságát - mondja a szervezet elnöke, Hinora Ferenc. A szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Awards egy speciális szegmenst megszólítva szeretné inspirálni azokat a márkákat, egyesületeket, szövetségeket és sportolókat, akik elkötelezettek a minőségi sportmarketing-tevékenységek iránt. A díjjal érintettek közül kiemelten fontosnak látjuk a sportszervezetek, illetve sportolók marketingtudatosságának növelését, ezért is tette lehetővé a szövetség számukra, hogy ebben a nevezési időszakban pusztán jelképes nevezési díj ellenében pályázhassanak – emeli ki Fetter Ármin (Nutriversum), a Sportmarketing Tagozat elnöke.  

 

 

A pályázati kategóriák és a zsűrizés folyamata: A díjra hat kategóriában lehet pályázni  2023. július 1. és 2024. december 31. között megvalósított sportmarketing aktivitások bemutatásával. A díj kategóriái a következők: sportmarketing együttműködések (benne sportszponzoráció), kis és nagy költségvetésű sportmarketing kampányok, közösségimédia-, és tartalommarketing megoldások, sportesemények, valamint sportolói marketing, kommunikációs és PR tevékenység. Azok a nevezők, akik pályázatukkal bizonyítják, hogy marketingtevékenységük az előzetesen megadott értékelési kritériumoknak megfelelő és magas színvonalú, „Sportmarketing Gyémánt” elismerő védjegyeket kapnak. A fődíjas pedig büszkén viselheti majd a “Sportmarketing Ambassador of the Year – az Év Sportmarketing Nagykövete” kitüntető címet, amelyet a legtöbb gyémántot gyűjtött pályázók listája alapján automatikusan ítél majd oda a sportmarketing szakma tudományos, oktatási, illetve gyakorlati megvalósítás területén dolgozó elismert személyiségeiből álló zsűri. A Sportmarketing Diamond Awards ugyanakkor nem pusztán küldetésében, hanem  zsűrizési módszerében is egyedülálló. Lényeges ugyanis, hogy ebben a díjban a pályázatok nem egymással versenyeznek, hanem az előzetesen közzétett értékelési szempontok alapján kerülnek minősítésre. Az elismert szakemberekből álló grémium pedig egyben garanciát jelent a transzparens, hiteles bírálati folyamatra is. 

 

Exkluzív díjátadó és egyedülálló szakmai esemény: Az elismerések átadására a hagyományteremtő szándékkal útnak induló Digital Marketing Forum Díjátadó Estjén kerül majd sor 2025. március 5-én, az ETELE Cinemában. Az év digitális marketing eseményén a díjátadón túl a digitális marketing legfrissebb gyakorlatait, megoldásait és az ezeket támogató technológiai alkalmazásokat mutatják majd be elismert hazai szakemberek, sőt egy külön teremben sportmarketinggel kapcsolatos edukációs szemléletű esettanulmányok és előremutató szakmai kerekasztal-beszélgetések is műsorra kerülnek. 

 

Pályázatok benyújtása & határidők: A pályázatok benyújtására egészen 2025. január 26-ig lesz lehetőség, ugyanakkor érdemes már most, a január 15-ig tartó early bird előnevezési időszakban kedvezményesen jelentkezni, hiszen a teljes pályázati anyagot így is ráérnek a nevezők január végéig benyújtani. További részletek és a pályázási felület a díj oldalán érhető el, mely megújult formában, friss tartalommal várja az érdeklődőket. 

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció