Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél

Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.

Csütörtökön megnyitotta új üzletét az iCentre a GOBUDA Mall bevásárlóközpontban. Az ünnepélyes átadáson a cég szakértői az új iCentreCare szolgáltatás részleteit is ismertették, amely segítségével a vállalatok a legtöbbet hozhatják ki Apple eszközeikből. Az GOBUDA Mall emeletén található Apple Authorised Viszonteladó üzlet 80 négyzetméteren várja az érdeklődőket az Apple teljes termékpalettájával, prémium minőségű kiegészítőkkel és különleges nyitási akciókkal. 

 

 

Prémium termékek és szolgáltatások érkeznek Óbudára

 

Az új üzlettel az iCentre visszatér a gyökereihez. A cég jogelődje ugyanis 1993-ban a III. kerületben nyitotta meg az első magyar Apple szaküzletet és szervizközpontot. A mától látogatható bolt az iCentre negyedik üzlete az Allee, Arena Mall és MOM Park bevásárlóközpontokban működő egységek mellett, továbbá a cég az Infoparkban is üzemeltet egy Apple Authorized Service Provider (AASP) szervizközpontot. A szerviz több mint 30 éve végzi iPhone, iPad, iPod, Mac, Beats, AirPods és Apple Watch készülékek garanciális és garancián túli szervizelését, természetesen kizárólag eredeti alkatrészekkel és naprakész szakemberekkel, az Apple nemzetközi előírásai szerint.

 

„Nagy örömünkre szolgál, hogy újra képviseltethetjük magunkat Óbudán. Ennek alkalmából különleges nyitási akciókkal várunk minden érdeklődőt, az Apple-rajongókat és a környék lakosait. Üzletünk és szolgáltatásaink nemcsak magánemberek számára lehetnek érdekesek, de a helyi vállalkozások, különösen a KKV-k is sokat profitálhatnak belőlük, hiszen segítünk nekik vállalati Apple eszközeik hatékony kezelésében” – foglalta össze a megnyitón Szilágyi Szabolcs, az iCentre Chief Revenue Officer munkatársa.

 

 

Egyedi szolgáltatások vállalati igényekre szabva

 

A napokban indított, kifejezetten vállalatok számára kialakított iCentreCare szolgáltatáscsomag segíti a cégeket abban, hogy a maximumot hozzák ki a működésük során használt Apple termékekből. A csomag magában foglal kiterjesztett garanciát, baleseti garanciát, szervizmenedzsmentet, illetve az iCentre hivatalos Apple szerviz által nyújtott szolgáltatásokat is. A vállalkozások többféle konstrukcióban vehetik igénybe a szolgáltatásokat a saját igényeiknek megfelelően. 

 

Az iCentreCare elérhető újonnan vásárolt, valamint már meglévő, 10 hónapon belül beszerzett iPhone, iPad és Mac készülékekre, függetlenül attól, hogy azokat hol vásárolta az ügyfél. A tíz hónapnál hosszabb ideje megvett Apple készülékek esetében is elérhető a csomag, mindössze a kiterjesztett garancia, a baleseti garancia és a szervizmenedzsment nem érvényes ilyenkor, az esetleges javítások során pedig kedvezményes alkatrész- és munkadíjat biztosít a cég.

 

Az iCentre mindig is nagy hangsúlyt fektetett a vállalati igények kiszolgálására, a cégek számára kialakított szolgáltatásportfóliójában elérhetők az iCentreCare mellett többek között lízing- és finanszírozási megoldások, technikai segítségnyújtás és szerviztámogatás, eszközmenedzsment (MDM), Apple Device Enrollment Program (DEP) és Apple Business Manager (ABM) szolgáltatások, technikai és mérnöki tervezés és kivitelezés, továbbá készülékvédelem és készülékbeszámítási program.

 

 

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció