A fiatalokat célzó digitális kampányáért kapott nemzetközi díjat a K&H

A digitális reklámozás kategóriában nyert bronzérmet a Mediaspace Global Changemakers' Awards díjátadón a K&H Bank. A rangos nemzetközi megmérettetésen a "Bank of Legends" kampányt ismerték el.

A díjjal a Mediaspace a K&H Bank Z generációt célzó kreatív és innovatív megoldását jutalmazta. Az ifjúsági számlanyitást népszerűsítő kampány különlegessége abban állt, hogy elsőként kínált riot pontokat a fiatal ügyfeleknek az új számlájuk mellé – egy virtuális pénznemet, amellyel játékon belüli tárgyakat vásárolhatnak a League of Legendsben. Ez a megközelítés új színt hozott a banki szolgáltatások világába, bemutatva a pénzügyi szektor innovációs lehetőségeit a marketing és a kommunikáció területén is.

 

A fiatalok egyre nagyobb aránya – Magyarországon stabilan 3,5 millió felnőtt (18–65 éves) – játszik valamilyen online játékkal. Ez derült ki a Reacty Digital 2023 áprilisában, 1039 fő megkérdezésével végzett országos reprezentatív közvélemény-kutatásából, ezen belül is a League of Legends az egyik legnépszerűbb játék 810 ezer fős rajongótáborral. Ez inspirálta az alkotókat, hogy a K&H innovatív image-ét erősítsék egy rendhagyó kampánnyal, mely a gaming univerzumban szórakoztató módon hívja fel a figyelmet a K&H számlanyitási akciójára és átélhetővé teszi a digitális bankolás előnyeit.

 

A magyarul a "Gamervilág Bankja" nevű kampányban a MasterCarddal és a Riot Games-szel közösen mozgatták meg a hazai League of Legends rajongókat két népszerű magyar gamer élő Twitch streamjében. A kampány célja az volt, hogy a bank fiatalok számlanyitását segítő innovatív digitális fejlesztéseit közelebb hozza a fiatal generációhoz, így könnyítve meg a mindennapi banki teendők intézését.

 

A most odaítélt díj azt jelzi, hogy az újszerű, innovatív, a legújabb közösségi csatornákat használó megközelítése nemcsak a Z generáció, de a szakma elismerését is kivívta.

 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció