A Telekom ügyfelei számára már minden budapesti metróvonalon elérhető az 5g szolgáltatás
2024. november 11.
A Telekom november 11-étől az összes budapesti metróvonalon elérhetővé tette az 5G hálózatot ügyfelei számára, amelyet 5G-képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.
A metróhálózatok lefedésével újabb lépést tett a Telekom annak érdekében, hogy az 5G élmény ügyfelei számára minél több helyen elérhetővé váljon. A vállalat 2024. július 1-jétől elsőként a kisföldalatti utazóközönségnek elérhető részein kapcsolta be az 5G-t, majd augusztus közepétől az M2, szeptember végétől az M4, november 11-étől pedig az M3 vonalán vált elérhetővé az 5G szolgáltatás.
A Magyar Telekom hálózatmodernizációs programjának keretében történt fejlesztés az ügyfelek hang- és adatforgalmi igényeinek folyamatos növekedésének figyelembevételével valósult meg. A Telekom ügyfelei egyre intenzívebben használják mobileszközeiket a metrókon is: a metróvonalakon mért mobil adatforgalmuk az elmúlt időszakban megkétszereződött. A metrók hálózatának mobilhang- és adatforgalma hasonlít egy 20-30 ezer fős városéhoz. A teljes budapesti metróhálózat legforgalmasabb állomása adatforgalmi szempontból a Nyugati pályaudvar, ahol annyi adatforgalom zajlik, mint az M1-es vonalon összesen. Friss méréseink pedig azt mutatják, hogy az 5G bekapcsolása óta a metróvonalakon mind a mobilhang- mind a mobiladat forgalom megnövekedett ügyfeleink körében.
Kapcsolódó cikkek
- 5G élmény minden metróban
- Közel négymillióra nőtt az 5G bázisok száma Kínában
- Közel négymillióra nőtt az 5G bázisok száma Kínában
- Az 5G újradefiniálja a szolgáltatásokat
- Az 5G újradefiniálja a szolgáltatásokat
- A Vodafone ügyfelei számára már 84 országban elérhető az 5G roaming szolgáltatás
- Újabb országokban érhető el a Vodafone 5G roaming szolgáltatása
- Megjelent a legfrissebb Ericsson Mobility Report
- Az AI felpörgette a pangó mobilpiacot, az 5G pedig átalakítja az otthoni előfizetések világát
- Díjmentesen kínálja az 5G-élményét a Vodafone