A vivo, a világ egyik legdinamikusabban növekvő okostelefon-márkája, most Magyarországra is megérkezett

A magyar piacra lépést a Dunán, a különleges atmoszférát biztosító River Diva rendezvényhajón ünnepelte meg a vivo, ahol a márka hazai partnerei és a vivo európai vezetői, köztük Changjun Li, a vivo európai vezérigazgatója, Daizhong Tian, a vivo ausztriai és magyarországi ügyvezetője, valamint Martin Wallner a vivo ausztriai és magyarországi alelnök, egyedülálló élmény keretében ismertették a vivo új terveit Magyarországon.

A rendezvény fókuszában az új középkategóriás és zászlóshajóként hazánkba érkező vivo V40 modell állt, amely a mobilfotózás következő szintjét hozza el a felhasználóknak. Szabó Krisztina, a vivo magyarországi Senior Marketing és PR Managere, valamint Horányi András, a márka Sales igazgatója részletesen bemutatták a márka csúcstechnológiás készülékeit és azok kiemelkedő képességeit, külön figyelmet fordítva a Zeiss együttműködés révén fejlesztett kamerarendszerre. A Zeiss termék menedzsere, Elliot Shih ismertette, hogyan alakították át közösen a mobilfotózás élményét, megteremtve a prémium minőségű képek és a részletgazdag fotók új generációját. A V40 Zeiss főkamerája és a „Aura Light” Ringlight technológia lehetővé teszi a kiváló minőségű képek és szelfik készítését, akár gyenge fényviszonyok között is – mindezt rendkívül hosszú akkumulátoridővel, hogy a készülék akár két napig is bírja a használatot.

 

 

A vivo lendületes növekedését jelzi, hogy a 2023-ban a második negyedévben a negyedik legnagyobb mobiltelefongyártó cég volt és 2023-ban a harmadik negyedévben 22 millió telefont adtak el. A további növekedését jelzi, hogy 2024 harmadik negyedévében ez a szám 27,2 millióra nőtt és a Canalys adatai alapján 2024 harmadik negyedévében a legnagyobb növekedést a vivo érte el 24%-kal a többi gyártóval szemben. Európa stratégiai fontosságú piac a vivo számára, és a hosszú távú terveik középpontjában áll. A cél, hogy Magyarországon is megerősítsék jelenlétüket és bemutassák a legkorszerűbb technológiai megoldásokat.

 

 

A vendégek kipróbálhatták a Magyarországon elérhető teljes vivo készülékpalettát, többek között a V40, V40SE 4G és 5G, valamint a Y28 modelleket. Az innovatív termékek már elérhetők a Yettel, MediaMarkt, Firstphone, BestByte és Alza üzletekben is, így a magyar felhasználók könnyedén hozzáférhetnek a vivo legújabb technológiáihoz.

 

A vivo magyarországi piacra lépésével egy új szintre emeli a mobilhasználati élményt, amelyben a minőségi kameraélmény, a lenyűgöző innováció és a prémium szolgáltatások központi szerepet kapnak.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció