MagyarorszĂĄgon is bemutatkozik a Vivo

A zászlóshajójának számító X200-as sorozat bemutatója után nem sokkal, 2024 októberének végén Magyarországra is megérkezik a Vivo mobilgyártó, és elindítja a hivatalos forgalmazást.

A kínai cég október 14-én lerántotta a leplet a X200-as mobilcsaládról a pekingi Nemzeti Vízisport Központban.

 

A Vivo célkitƱzései között szerepel, hogy minden újabb mobilgenerációjával segítse a felhasználóit, hogy az élet legértékesebb pillanatait lélegzetelállító tisztasággal és pontossággal rögzíthessék, ezáltal új szintre emelje az okostelefonnal való fotózás mƱvészetét. Ebben ráadásul évek óta partnere az optikafejlesztésben úttörƑ, lassan kétszáz éves, német Zeiss.

 

 

A gyártó az X200-as sorozat képalkotó-képességétƑl azt várja, hogy minden elkötelezettségüket és szakértelmüket érintƑ kétséget eloszlasson.

 

Már az elƑzƑ modellel, a tavaly novemberben bemutatott, és decemberben világhódító útjára indult X100-assal kapcsolatban is az volt az általános kritikai vélekedés, hogy egyike az idƑszak legjobb kamerával rendelkezƑ mobiljainak.

 

 

A Vivo X100 alap- és Pro modellek meghajtásáról a Mediatek Dimensity 9300 lapkészlet gondoskodik, a modell Android 14-es rendszerrel és Zeiss optikákkal mutatkozott be. Utóbbi telefon volt ráadásul az elsƑ mobilkészülék, ami a Zeiss APO megjelölésƱ teleobjektívet kapta.

 

A mostani premierrel kapcsolatban az elƑzetes hírekben is többek között azt emelték ki, hogy a Dimensity 9400 chip és a Vivo V3 képfeldolgozó egység 8K-s, 30 fps-os és 4K-s, 120 fps-os videók rögzítésére egyaránt alkalmas lesz, és hogy a X200 Pro esetében mindegy, hogy tájképrƑl vagy makrófotóról van szó, akár 20x nagyítással is lehet próbálkozni, a felvételek tƱélesek maradnak.

 

 

A csúcstechnológiák vegyítésével a Vivo nemcsak a képalkotás terén kíván hidat építeni az emberek és a digitális világ között: az egyedülálló, kreatív megoldásai kényelmesebb mobilhasználatot is eredményeznek.

 

Az X200 sorozat újabb forradalmi fejlesztéseket tartalmaz az akkumulátor-élettartam, a kijelzƑk, a mesterséges intelligencia kihasználtsága, valamint általában a teljesítmény és a kommunikáció terén.

 

A tökéletességre való törekvés az esztétikában is tetten érhetƑ; a Vivo okostelefonok a kifinomult tervezésnek köszönhetƑen idƑtlen dizájnnal készülnek, ezért választották a Vízkockában megrendezett bemutató mottójául, hogy: „Far Beyond Imaging”, amit legegyszerƱbben talán úgy fordíthatnánk, hogy: „Jóval több, mint képalkotás”.

 

A 2009-es megalakulása óta a cég folyamatosan bƑvíti értékesítési hálózatát, aminek köszönhetƑen napjainkra már több mint 60 országban van jelen, és 2024 második negyedévének végére a világ negyedik legnagyobb okostelefon-márkájává lépett elƑ.

 

 

Eközben 17,9 százalékos részesedésével a Counterpoint Research szerint hazájában, a kínai okostelefon-piacon magabiztosan foglalta el az elsƑ helyet.

 

Azoknak egyébként, akik követték a 2024-es futball Európa-bajnokságot, nem feltétlenül jelent meglepetést a cég terjeszkedése. Abból ugyanis, hogy a márka a stadionokban levƑ reklámfelületeken, a közvetítésekben, illetve a szurkolói zónákban kizárólagosságot szerzett magának, sejthetƑ volt, hogy komolyan gondolja az európai jelenlétet.

 

A kampány fókuszában akkor is a Zeiss márkanévvel ellátott kamerarendszer tudása és megbízhatósága állt.

 

A magyarországi terjesztéssel kapcsolatban céldátumot nem közöltek, egyelƑre annyit lehet tudni, hogy október végén kezdƑdik.

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł