Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.

Egyre több hazai vállalkozás ismeri fel azt, hogy nem mindegy hogyan szolgáltat a vásárlóinak, mennyire jók a folyamatai, használhatók a felületei, applikációi. A nemzetközi verseny egyre erősebb, a folyamatosan érkező globális versenytársak jellemzően kimagasló ügyfélélménnyel, jó UX-el rendelkeznek. A hazai vásárlók pedig gyorsan hozzászoktak a jó ügyfélkiszolgáláshoz, olyan élményeket keresnek, mint amit például a Netflixen, vagy a Spotify-on megtapasztaltak. Az Európai Unió Digital Economy and Society Index (DESI) mérései alapján a hazai vállalkozások digitális versenyképessége elmarad az EU átlagától. A gazdasági nehézségek sem segítenek azon, hogy a termék és a szolgáltatásfejlesztés legyen a döntéshozók fókuszában. Azonban muszáj lépést tartanunk ezen a területen is, különben még jobban lemaradunk. Ráadásul a tudás megvan itthon, számtalan szakember és csapat dolgozik az üzleti design különböző területein. A Service Design Day powered by OTP Bank, mint az ország legnagyobb innovációs, termék és szolgáltatástervezési konferenciája lehetőséget nyújt arra, hogy egy nap alatt megismerkedjenek a hazai design szakma legfontosabb szereplői és a vállalati döntéshozók.

 

Gyakorlati tapasztalatok és tudásmegosztás – 200 előadó, 11 szakmai workshop

 

Az eseményen a 200 (!) legfontosabb hazai üzletfejlesztési szakember előadása izgalmas betekintést ad olyan nagyvállalatok gyakorlati működésébe, mint az OTP Bank, Magyar Telekom, IKEA, BioTechUSA, Magyar Bankholding, Cherrisk, Vodafone, MOL, Unicredit Bank, EON, Coca-Cola, Google SPAR, Continental, VELUX, Graphisoft, Eszerződés, MiniCRM, Raiffeisen Bank, PwC, profession.hu, Jófogás, Vatera, Shoprenter, K&H Bank, MVM, T-Systems International, Erste Bank, Tesco Technology, Számlázz.hu, vagy a Budapest Airport. A látogatók megismerhetik a legfrissebb projekteket, tapasztalatokat az üzleti design mellett a branding, a HR, a marketing és a digitális transzformáció területein is. A szervezők várják azokat is, akik csak munkanap után tudnak bekapcsolódni a konferencia pörgésébe, az Afterwork jeggyel egy szakkönyv áráért lehet 16 órától részt venni az előadásokon, workshopokon. Érdemes végignézni a programot, mely idén kiemelten foglalkozik az AI és az adattudomány témaköreivel, illetve a piackutatás is külön termet kapott a 25 éves NRC szervezésében.

 

 

Mesterséges intelligencia mindent átalakít – hogyan tervezzünk az AI korszakban?

 

A konferencián külön termet kaptak az üzleti döntéshozók. Olyan nagyágyúk mesélnek a digitális transzformáció elősegítéséről vállalati környezetben, mint Egerszegi Krisztián (Cégépítők, MiniCRM), Váradi János (Számlázz.hu, BinX). A hollywoodi történetmesélés és az ügyfélélmény tervezés kapcsolatát feszegeti a Pixarral dolgozó világhírű 3D-animációs stúdió-óriás a DIGIC Story Development Producere Lafka Dávid, de megismerhetjük az omnichannel élmények tervezéséről a magyar világsiker BioTechUSA marketing igazgatójának Tóth Szabolcs Attilának gondolatait is. A 200 előadó közül minden iparág képviselteti magát, így meghallgathatjuk Munk Veronikát is, aki a szlovák médiaóriás Denník N innovációs igazgatójaként mondja el tapasztalatait a médiaplatform UX átalakításról. De megnézhetjük az autóipari vállalatok előadóit, akik a robbanás előtt álló járműves adatokra épülő szolgáltatások piacáról, és az önvezető rendszerek fejlesztésének kihívásairól adnak elő. Több, mint 20 előadás mutatja be a mesterséges intelligencia gyakorlati használatát a design során.

 

“Kreatív iparág óriási potenciával bír itthon és ez az az esemény ahol találkozhat a munkavállaló a leendő munkaadójával, a tanácsadók be tudják mutatni, hogy milyen projekteket vittek végig idén, amire nagyon büszkék. A nagyvállalati design műhelyek pedig betekintést adnak a mindennapi munkájukba, szakmai hátországukba, inspirálva ezzel a teljes szakmát. Egyre többen érdeklődnek a service design, vagy UX iránt: ők pedig megismerhetik az összes fontos szereplőt, kapcsolatokat építhetnek és nem utolsó sorban tanulhatnak, hisz több, mint 70 órányi szakmai tudásanyag fog elhangzani a teljes nap alatt. Fontos, hogy együtt legyünk, erősítsük egymást, legyünk büszkék arra, amit csinálunk és minél több döntéshozó tapasztalja meg a design erejét, próbálja ki, tanulja meg és használja a service design eszköztárát. Ez a Service Design Day fő mozgatórugója” – mondta Káli György service designer, a Service Design Day főszervezője.

 

Az eseményen 11 workshopon tudjuk kipróbálni az elméletet a gyakorlatban, így részt vehetünk többek között UX tervezéssel, viselkedés elemzéssel, design leadershippel, szociális mentorprogram tervezéssel kapcsolatos műhelymunkán, vagy bekapcsolódhatunk a MOME service design posztgraduális képzésébe is, akik nyílt napot tartanak a konferencián.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció