Ismét piacvezető lett a Huawei
2024. június 24.
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Canalys piackutató cég legfrissebb jelentése szerint a Huawei jelentős áttörést ért el a viselhető eszközök piacán 2024 első negyedévében: 46 százalékos éves növekedéssel lett a világ leggyorsabban növekvő márkája.
Ez a sikeres évkezdet nemcsak a Huawei viselhető eszközeinek erős piacvezető szerepét bizonyítja, hanem a márka globális szintű visszatérését is jelzi. Az elmúlt évben és az idei év első negyedévében a gyártó számos innovatív viselhető okoseszközt mutatott be a globális piacon. A HUAWEI WATCH Ultimate sorozattól a HUAWEI WATCH 4 sorozaton át a HUAWEI WATCH GT 4 sorozatig a Huawei folyamatosan továbbfejleszti termékeit, javítva a felhasználói élményt, ezzel széles körű piaci elismerést szerezve.
A gyártó az idei második negyedévében is folytatta az új viselhető eszközök bevezetését, beleértve az új, négyzet alakú okosórát, a nemrégiben Magyarországon is debütáló HUAWEI WATCH FIT 3-at és a prémium kategóriás HUAWEI WATCH 4 Pro Space Editiont. A várakozások szerint a Huawei viselhető okoseszközei a második negyedévben is kiemelkedően teljesíthetnek majd.
Kapcsolódó cikkek
- A Huawei a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében
- Rengeteg okoseszközzel bővült a Huawei hazai kínálata
- Új eszközökkel bővült a Huawei termékpalettája
- Példátlan fitness élményt nyújt a vadonatúj HONOR Band 9
- Tökéletes társ stílusos kialakítással és csúcskategóriás egészségügyi funkciókkal
- Már hazánkban is kapható a Huawei első négyzet alakú okosórája
- HUAWEI WATCH FIT 3: Divat a négyzeten
- Bemutatta legmodernebb újításait a Huawei Dubajban
- Okoseszközök széles skálájával bővült a Huawei termékportfóliója
- Kutatás: a közösségi média böngészése több órát vesz el az alvásból