A Xiaomi a “Red Bull Can You Make it?” kalandverseny nemzetközi partnere

A Xiaomi bejelentette, hogy a vállalat lesz az idei “Red Bull Can You Make It?” verseny globális partnere. A “Red Bull Can You Make It?” a világ különböző pontjairól érkező, kalandvágyó csapatoknak szervezett, izgalmas, Európát átszelő kalandverseny, mely május 28-án Berlinben ér véget. 

A Red Bull egy olyan egyedülálló versenyt rendezett, amelyben a versenyzők csak egymásra és a Xiaomi Redmi Note 13 sorozat készülékeire támaszkodhatnak a Koppenhágától Berlinig tartó útjuk során, úgy, hogy útközben csak Red Bull energiaitallal fizethetnek: az italokat cserealapként használhatják ahhoz, hogy ételt, alvóhelyet szerezzenek, de így finanszírozzák az utazásukat is. A résztvevők a Redmi Note 13 készülékekkel dokumentálják élményeiket, és a telefonok fejlett képességeinek kihasználásával teljesítenek különböző kihívásokat. 

 

A kampányban négy Xiaomi szabadkártyás (WildCard) csapat vesz részt, amelyek mindegyike három, különböző régióból érkező influenszerből áll:

● Nyugat-Európa | "Endurance All Stars": Rick Azas, Alfonso Santaella, brazocrew Németországból, Spanyolországból és Olaszországból

● Közép- és Kelet-Európa & Skandinávia  | "The Pro Photographer": Ivan Magla, Iustin Petrescu, Daniel Rykr Horvátországból, Romániából és Csehországból 

● Közel-Kelet | "The Iconics": Fatih Yasin, Bilal Hanci, Atakan Özyurt Törökországból

● Afrika | "The Hyper Chargers": Christine Nagy Adel Sadek, Andrew Wadid, Craig Graham Howes Egyiptomból és Dél-Afrikából

 

Ezek a csapatok képviselik a Xiaomi márka szellemiségét, és mutatják be a Redmi Note 13 sorozat jellemzőit, például a lenyűgöző 200 MP-es kamera képességeit, amelyekkel minőségi tartalmakat állíthatnak elő. A verseny során a készülékek további funkciói – mint a 120W HyperCharge gyorstöltés és az IP68-as minősítés – is a résztvevők segítségére lesznek a különböző kihívások teljesítésében. 

 

"Nagy várakozással tekintünk a Red Bull-lal való együttműködésünk elé ennek a rendkívüli eseménynek a kapcsán!" – mondta Daniel Desjarlais, a Xiaomi International kommunikációs igazgatója. "A Red Bull Can You Make It? a kalandvágyról, az alkalmazkodóképességről és az innovációról szól, ez pedig összhangban van a Xiaomi küldetésével, ami a fiatalok inspirálását és támogatását állítja előtérbe.” 

 

Kövesse nyomon a szabadkártyás (WildCard) csapatokat, és azt, hogy a Redmi Note 13 sorozat készülékei miként tesznek minden pillanatot emlékezetessé: látogasson el a Xiaomi weboldalára és közösségi média csatornáira! 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció