Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers

A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) is bekerült a Stevie Awards díjazottjai közé az ügyfélszolgálati megoldások kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló aiden.tech ügyfélszolgálati technológiával nevezett a rangos nemzetközi díjra. A díjátadó gálára április 12-én kerül sor Las Vegasban.

Az idei Stevie Awards díjakat idén összesen több mint 2300 szervezet pályázta meg a világ 47 országából, melyek közül hét specializált zsűriben helyet foglaló, összesen több mint 200 szakértő választotta ki a díjat érdemlő szereplőket. Az idei díjazottak között a UCC az egyetlen magyar cég, de az Európai Unió más országaiból is igen kevesen kapják meg ezt az elismerést.

 

 

Az aiden.tech a UCC technológiai portfolióját egyesítő márka. Ide tartoznak a cég AI-alapú ügyfélszolgálati rendszerei, amelyek több év intenzív fejlesztéseinek eredményeképpen kiemelkedő szinten képesek hang- és szövegalapú ügyfélkiszolgálásra, valamint komplex adatelemzési folyamatok végrehajtására is. 

 

„A Stevie Awards-ra benyújtott pályázatunkkal is igazolni szeretnénk azt, hogy olyan, nemzetközi szinten is kiemelkedő megoldásokat fejlesztettünk ki, amelyek ma a technológia csúcsát képviselik – mondta el Juhász Zsolt Máté, a UCC ügyvezető igazgatója. – Elsődleges célunk megoldásainkon keresztül a lehető legjobb ügyfélélmény elérése, amelynek révén minden partnerünk biztosítani tudja ügyfélkörének elégedettségét és hosszú távú elkötelezettségét.”

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció