A HONOR az egyetlen okostelefon márka, ami növekedni tudott Európában!
2023. november 22.
Az elmúlt időszak gazdasági nehézségei az okostelefonos iparnak is komoly kihívást jelentenek, azonban a HONOR ennek ellenére jelentős növekedésnek nézhetett elébe Európában. Ez a fejlemény annak fényében még jobban kitűnik, ha figyelembe vesszük, hogy Európában általánosságban csökkent az okostelefonok eladása.
A Counterpoint Research a következőket emelte ki legújabb kutatásában:
- Általános visszaesés: Éves szinten 11%-os visszaesés látható az okostelefonok esetében 2023 harmadik negyedévében. Nyugat-Európában 8%, míg Kelet-Európában jóval magasabb, 15%-os az arány.
- Változó dinamikák: A visszaesés ellenére a HONOR sikeresen vette a piaci akadályokat, sikeresen erősítette meg pozícióját Európában
- Újra a legjobbak között: A HONOR volt az egyetlen márka a top öt brand közül, amely éves szinten növekedhetett, és ezáltal bekerülhetett ebbe a kategóriába
Ez azért is fontos, mert a HONOR Magic széria úttörő újításaival vagy a HONOR Magic V2 bevezetésével nem csak a kihívást jelentő európai piacban állja meg a helyét, hanem egyértelművé teszi, hogy érti a fogyasztók igényeit a nehéz gazdasági időkben. Mindezt úgy, hogy új ipari mércéket állít fel.
Kapcsolódó cikkek
- A HONOR megerősítette elkötelezettségét a nyílt kollaboráció iránt a Snapdragon Summit 2023-on
- A HONOR Magic6-ot a Snapdragon 8 Gen 3 mobilplatform hajtja
- 5 hasznos fotózási tipp a HONOR-tól a borús évszakra
- Ősszel is lehet kiváló képeket készíteni
- A HONOR X6a-val a vállalat újra a középkategóriás okostelefonok világában alkot nagyot
- Hosszú akkumulátor üzemidővel és szemkímélő kijelzővel jön a HONOR X6a
- Díjeső a HONOR-nak Kínában
- Innovációs díjat nyert a HONOR
- A HONOR bemutatta a holnap okostelefonjait az IFA 2023-on
- Fókuszban a HONOR Magic V2, valamint a telefont és a kézi táskát ötvöző HONOR V Purse