A Bridgestone TatabĂĄnya idĂ©n is B-Pink kampĂĄnnyal kĂŒzdött a mellrĂĄk ellen
2023. oktĂłber 31.
Hazánkban minden 10. nĆ személyesen is megtapasztalja élete során a mellrákot, a nĆk körében ez a leggyakoribb daganatos megbetegedés. A betegség legyĆzésének kulcsa a prevenció, hiszen a korai stádiumban felfedezett daganatok 95 százalékban gyógyíthatók. A B-Pink kampány során éppen ezért kerül hangsúly a szƱrésre, amelyet a vállalat ingyen biztosít minden ott dolgozó hölgynek.
A B-Pink azonban sokkal többet jelent a biztosított vizsgálatoknál. Kívül-belül rózsaszínbe öltöztetik ilyenkor a tatabányai gyárat a programszervezĆk, és az épület számos helyiségében helyeznek el a szƱrésre buzdító kreatív üzeneteket, felhívásokat és vizuális elemeket, amelyekkel a vállalat közel 1400 munkatársa találkozhat egész hónapban. A „Mozdulj az egészségért!” aktivitások pedig még tovább színesítették a hónapot. Többek közt jogaoktató közremƱködésével tartott relaxációs szeánszokon vehettek részt a gyárban dolgozók, ahol lazító és nyújtó tornagyakorlatokkal mozgatták át magukat.
A Bridgestone számára az is kiemelten fontos, hogy szerepvállalásukkal ne csak munkavállalóik körébe, hanem helyi családok nĆitagjaihoz is eljuttassák figyelemfelhívó üzeneteiket. Ennek kapcsán a kampány idén szeptember 29-én indult meg a tatabányai „Érted Alapítvány” által szervezett „Gyalogolj az életedért” közösségi sétával. A Bridgestone Tatabánya az elsĆ vállalat, amely a menet mellé állva karolta fel a kezdeményezést, ezáltal is hirdetve a megelĆzés és a tudatosság fontosságát. A Szent Borbála Kórháztól induló, egészen a tatabányai Életfáig tartó gyalogtúrán szép számmal megjelent Bridgestone kollégák rózsaszín lufikkal hívták fel a figyelmet a nĆi egészség fontosságára a többi lelkes résztvevĆvel együtt.
„A Bridgestone Tatabányánál kiemelt hangsúlyt fektetünk a munkavállalói jóllétre. Minden nap dolgozunk egy olyan atmoszféra megteremtésén, amelyben a kollégák minden tekintetben a lehetĆ legjobban érzik magukat. Ezt többek közt érdekes aktivitásokkal, kampányokkal igyekszünk elérni, amelyekben természetes módon szerepet kap a testi és lelki egészségmegĆrzés is. Örömmel látom, hogy évrĆl évre egyre több nĆi kolléga vesz részt az ingyenes szƱréseken és az azt övezĆ közösségi programokon. Az egészség mindenkinek jár, nĆi és férfi kollégáknak egyaránt, így az októberi rózsaszín reflektorfény után kék köntöst veszünk majd a „Movemeber” kampányunk kezdetével” – Nyilatkozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezetĆ igazgatója.
KapcsolĂłdĂł cikkek
- A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuålis vilågba
- A Bridgestone segĂtsĂ©gĂ©vel kĂ©szĂŒl a RIDE 5
- VezetĆ magyar szĂĄllĂtmĂĄnyozĂĄsi szolgĂĄltatĂł csatlakozott a Webfleethez
- MinĆsĂ©g Ă©s teljesĂtmĂ©ny â ezt tudja a Bridgestone legĂșjabb nyĂĄri gumiabroncsa
- Ezt tudja a Bridgestone legĂșjabb nyĂĄri gumiabroncsa
- Bridgestone abroncsokkal robban be a vadonatĂșj Lamborghini Revuelto
- Elismert nyĂĄri gumiabroncsteszten nyert a Bridgestone Potenza Sport
- 2022 az ĂșjraĂ©pĂtĂ©s Ă©ve volt a magyar gumiabroncspiacon
- A Bridgestone EMIA a vilåg legzöldebb vållalatai között
- Ăjabb szuperautĂłra gyĂĄrt gumiabroncsot a Bridgestone