A Bridgestone TatabĂĄnya idĂ©n is B-Pink kampĂĄnnyal kĂŒzdött a mellrĂĄk ellen

Idén már ötödik alkalommal indított átfogó programsorozatot a Bridgestone Tatabánya a nƑk ezreit érintƑ mellrákos megbetegedés ellen. A B-Pink kampány központi eleme, hogy ingyenesen biztosít szƱrést a munkavállalók számára, valamint felhívja a figyelmet a rendszeres orvosi- és önvizsgálat fontosságára. A vállalat mindemellett a gyárban dolgozók hétköznapjait is különbözƑ, a témához kapcsolódó aktivitásokkal dobta fel. Jógaórák, közösségi gyalogtúrához való csatlakozás és edukációs üzenetek emlékeztették a kollégákat a testi-lelki egészség megƑrzésének fontosságára.

Hazánkban minden 10. nƑ személyesen is megtapasztalja élete során a mellrákot, a nƑk körében ez a leggyakoribb daganatos megbetegedés. A betegség legyƑzésének kulcsa a prevenció, hiszen a korai stádiumban felfedezett daganatok 95 százalékban gyógyíthatók. A B-Pink kampány során éppen ezért kerül hangsúly a szƱrésre, amelyet a vállalat ingyen biztosít minden ott dolgozó hölgynek.

 

 

A B-Pink azonban sokkal többet jelent a biztosított vizsgálatoknál. Kívül-belül rózsaszínbe öltöztetik ilyenkor a tatabányai gyárat a programszervezƑk, és az épület számos helyiségében helyeznek el a szƱrésre buzdító kreatív üzeneteket, felhívásokat és vizuális elemeket, amelyekkel a vállalat közel 1400 munkatársa találkozhat egész hónapban. A „Mozdulj az egészségért!” aktivitások pedig még tovább színesítették a hónapot. Többek közt jogaoktató közremƱködésével tartott relaxációs szeánszokon vehettek részt a gyárban dolgozók, ahol lazító és nyújtó tornagyakorlatokkal mozgatták át magukat.

 

A Bridgestone számára az is kiemelten fontos, hogy szerepvállalásukkal ne csak munkavállalóik körébe, hanem helyi családok nƑitagjaihoz is eljuttassák figyelemfelhívó üzeneteiket. Ennek kapcsán a kampány idén szeptember 29-én indult meg a tatabányai „Érted Alapítvány” által szervezett „Gyalogolj az életedért” közösségi sétával. A Bridgestone Tatabánya az elsƑ vállalat, amely a menet mellé állva karolta fel a kezdeményezést, ezáltal is hirdetve a megelƑzés és a tudatosság fontosságát. A Szent Borbála Kórháztól induló, egészen a tatabányai Életfáig tartó gyalogtúrán szép számmal megjelent Bridgestone kollégák rózsaszín lufikkal hívták fel a figyelmet a nƑi egészség fontosságára a többi lelkes résztvevƑvel együtt.

 

 

„A Bridgestone Tatabányánál kiemelt hangsúlyt fektetünk a munkavállalói jóllétre. Minden nap dolgozunk egy olyan atmoszféra megteremtésén, amelyben a kollégák minden tekintetben a lehetƑ legjobban érzik magukat. Ezt többek közt érdekes aktivitásokkal, kampányokkal igyekszünk elérni, amelyekben természetes módon szerepet kap a testi és lelki egészségmegƑrzés is. Örömmel látom, hogy évrƑl évre egyre több nƑi kolléga vesz részt az ingyenes szƱréseken és az azt övezƑ közösségi programokon. Az egészség mindenkinek jár, nƑi és férfi kollégáknak egyaránt, így az októberi rózsaszín reflektorfény után kék köntöst veszünk majd a „Movemeber” kampányunk kezdetével” – Nyilatkozta Topolcsik Melinda, a Bridgestone Tatabánya Kft. ügyvezetƑ igazgatója. 

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł