Mindenki számára ingyenes online képzést tart az IAB a GA4-ről!
2023. május 17.
Online marketingesek, digitális médiatermékek szerkesztői és webáruházakat üzemeltetők számára is fontos dátum közeleg: 2023. július 1-től nem lehet többé adatokat gyűjteni és weboldalt elemezni a Google Analytics 3-as verziójában. A Universal Analytics felületét felváltó GA4-re legkésőbb június utolsó napjáig mindenkinek át kell állnia, amely a számos változás és a váltással járó feladatok komplexitása miatt sokaknak okozhat fejtörést.
Nekik szeretne segíteni az IAB Hungary Analitika Munkacsoportja azzal, hogy egy ingyenes, kétórás online alapozó szeminárium keretében mutatja be az átálláshoz szükséges teendőket, tudnivalókat és a GA4-es generációban rejlő lehetőségeket.
Az online szeminárium 2023. május 24-én, szerdán 14 órakor kezdődik, a közvetítés linkjét e-mailben küldjük el a regisztráció során megadott e-mail címre.
Program:
● Google Analytics 4: Az evolúció következő foka
Események és attribúciók – mire kell figyelni, milyen nagyobb változások vannak a Universal verzióhoz képest, és egyáltalán miért kell váltani? A leggyakoribb hibák az átállás kapcsán és újdonságok a szerver oldali mérésekben. Szabó Balázs (HD marketing, PPC és Analitika Divízió vezető)
● Minden, amit az átállásról tudni kell!
UA mérések átmentése, új események mérése, riportok készítése, megváltozott mutatók és új session logika – Hogyan tervezzük meg a váltást? Einger Gergő (Mito, Digital Analytics Team Lead)
● Átállás a Google szemszögéből – Vadász Illés (Google Magyarország, Industry Manager)
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent az IAB Hungary AdEx 2022 és AdExpect 2023 legfrissebb riportja
- Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
- PPC munkacsoportot indított az IAB Hungary
- Az IAB Hungary idén is díjazza a legjobb szakdolgozatokat
- Megvan a legjobb szakdolgozat a digitális marketingről
- Új elnökséget választott az IAB Hungary
- Új ügyvezetővel vág neki 2022-nek az IAB Hungary
- Beszámoló az IAB Café Fókuszban a podcast rendezvényéről
- Az egy perc figyelem adja meg a podcast súlyát
- IAB-útmutató a kontextuális hirdetésről