Márkaidentitást vált az LG
2023. április 13.
Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life's Good márkaüzenetet a felhasználókhoz. Az LG célja, hogy világszerte szélesebb körben, több generációt is megszólítva tegye még ismertebbé a márkát.
A Life's Good (Az élet szép) szlogen az LG termékein, szolgáltatásain és kommunikációján keresztül a minőségi élet és az értékes pillanatok megélésének üzenetét hordozza az ügyfelek számára. A vállalat küldetését pedig az Innovation for a Better Life (Innováció a jobb életért) kifejezés foglalja össze, ami azt jelenti, hogy a társaság egy minőségibb élet és jobb jövő kialakításán dolgozik.
Az új márkastratégiával együtt megújul az LG vizuális arculata is, amely élénk és interaktív elemeket ötvözve tünteti fel új színben a márkát. Az LG új márkastratégiája nemcsak a vállalat egyedi identitását erősíti, hanem azt is, hogy hajlandó és képes a generációkkal együtt fejlődni, és elkötelezett az innováció iránt a még jobb ügyfélélmény elérése érdekében. A tervek szerint a vizuális elemek idén már minden ügyfélkapcsolati ponton megjelennek majd.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG termékdizájnjait 24 díjjal honorálták
- Az LG ismét számos Red Dot díjat nyert
- Az LG okostévéi új szintre emelik a tanulás élményét a Masterclass alkalmazással
- Az LG több millió ügyfele mostantól otthonról tanulhat a világ legjobbjaitól
- Így nézd a tévét, és a rezsiszámlán is spórolhatsz
- Energiatakarékos tévézés
- Már a hazai gamerek is lecsaphatnak az LG 240 Hz-es képfrissítésre képes OLED monitorjaira
- Gördülékeny játékélmény az új LG monitorral
- Kutatás-fejlesztési leányvállalatot alapított az LG Vietnámban
- Fontos globális elismerést kaptak az LG HVAC-megoldásai