Új designnal és iOS applikációval folytatja a Crew Call

A korábbi tőkebevonásnak és a tizenhét főre duzzadt kreatív csapatnak köszönhetően új köntösben már nemcsak weben, de iOS applikáció formájában is elérhető a filmszakmában és médiában dolgozók, valamint a potenciális megrendelőiket összekötő platform, a Crew Call.

Megújult külsővel és iOS applikációval rukkolt elő a Crew Call, amelynek segítségével gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a megbízók a számukra legideálisabb filmszakmában, médiában dolgozó szakembert. A platform teljesen új designt kapott és emellett már az AppStore-ban is elérhető az applikáció változata.

 

 

„Az elmúlt közel egy évet nemcsak a már meglévő funkciók tökéletesítésével, redesingnal töltöttük, hanem a Crew Call applikációjának fejlesztésével. Mindezek mellett tovább csiszoltuk a már meglévő funkciókat, így mind a stábszervezők, mind a crew tagok – akár a pályakezdők is – könnyen, gyorsan hozhatják létre szakmai profiljukat. A crew tagok saját naptárukban vezethetik a ráérésüket, így minden stábszervező láthatja, hogy mikor, mennyi szabad kapacitással rendelkeznek. A stábszervezők a többszempontú keresőrendszerünknek köszönhetően akár egy adott időszakra, akár egy többéves szakmai tapasztalatra való szűréssel pillanatok alatt megtalálhatják a regisztrált felhasználók között azt a munkaerőt, akire éppen szükség van” – mondta a Crew Call soft launch eseményén a Crew Call alapítója, Palotás Gábor András.

 

 

Az eseményt kerekasztal-beszélgetés nyitotta meg, amelyben a filmszakma/televíziózás jelene és jövője került terítékre. A beszélgetésben – az alapító mellett – részt vett Balika Gergő a Mid Atlantic Films képviseletében, Erdős Ákos a Paprika Studios vezérigazgatója és Ruzsinszki Ádám General Manager of Productions az Origo Studio képviseletében.

 

„Ahogy a beszélgetés, úgy a Crew Call célja is az, hogy kapcsolatot tudjon létesíteni a szakma képviselői között. Szeretnénk, ha a crewcall.hu valódi segítséget tudna nyújtani nemcsak a munkaerő-elosztásban, de a későbbiek folyamán az adminisztrációs és ügyviteli feladatok digitális térbe történő átültetésével. Gőzerővel dolgozunk mindezen és az applikáció Android verzióján is” – tette hozzá Palotás Gábor András. 

Fotók: Labancz Viktória

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció