Első helyen áll a Hisense a globális tévé-értékesítésben

Több mint 2,3 millió tévékészüléket értékesített partnereinek világszerte a Hisense tavaly decemberben, globális szinten pedig közel 24,5 millió készüléket adott el 2022-ben a vállalat. Az egész éves folyamatos eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense nemcsak a saját márkatörténetében ért el rekordot, hanem a globális tévépiacon is az első helyre küzdötte fel magát a tavaly decemberi hónapot tekintve.

Rekordmagas eladási számokat produkált a Hisense globális szinten 2022-ben – derül ki az AVC Revo piackutató intézet legfrissebb jelentéséből. A „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” szerint a Hisense olyan mértékben növelte az eladásait a világpiacon, hogy decemberben minden versenytársát maga mögé utasította a globális tévé-értékesítésben. 

Dupla rekord az eladásban

Az AVC Revo korábbi jelentése szerint a globális televíziópiac eladásai 2022-ben nyolc egymást követő hónapban is csökkentek, a kumulált globális tévészállítások pedig 5,9 százalékkal estek vissza 2022 első három negyedévében, ami évtizedes mélypontot jelent a szegmensben.

Ezzel szemben a Hisense eladásai rekordot döntöttek globális szinten: 2022 január és októbere között tizennyolc százalékos eladásnövekedést tudhatott magáénak a vállalat, amelynek eredményeképpen a világ második legnagyobb tévé-értékesítőjévé vált, de ezzel nem állt meg a látványos növekedés. 

 

 

A tíz hónap alatt elért rekord után decemberben újabb történelmi csúcsot ért el a Hisense: példátlan mennyiségű, 2,326 millió darab tévékészüléket adott el az év utolsó hónapjában, így az elsőszámú globális tévé-értékesítővé vált. A decemberi eladásokkal együtt összesen közel 24,5 millió tévét adott el a Hisense világszerte 2022-ben. 

A vállalat globális jelenléte egyre erősebb: piaci részesedése 12,06 százalék, amellyel a második legnagyobb szereplő a televíziópiacon. A volumennövekedés különösen Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon volt jelentős a tavalyi év során: a Kínán kívüli piacokra történő szállítás jelentősen, 12,2 százalékkal nőtt az előző évhez képest. 

Prémium megoldások 

Kovács Kinga szerint a Hisense-termékcsaládok folyamatos, magas szintű fejlesztése és a legfejlettebb technológiák használata egyaránt hozzájárultak az eladások látványos növekedéséhez és az új rekord megszületéséhez. A Hisense marketingvezetője hozzátette, a Hisense számára kiemelten fontos az ügyfélélmény, ezért mindig arra törekednek, hogy prémium megoldásokat nyújtsanak a fogyasztóknak és minél több felhasználóhoz eljussanak. 

A Hisense nemrég, a CES (Consumer Electronic Show) 2023 kiállításon mutatta be legújabb termékcsaládját: többek között lerántották a leplet az új ULED tévékről és az új, csúcskategóriás lézertévékről is, de a közeljövőben a vásárlók új QLED, mini-LED és OLED okostévékre is számíthatnak majd a vállalattól. 

Növekvő európai szerep és szponzorációk

Az egyre jelentősebb globális szerepvállaláshoz olyan együttműködések is hozzásegítették a márkát, mint például a 2022-es katari FIFA-világbajnokságon való hivatalos szponzori megjelenés, amely példátlan növekedést hozott a brand számára. Emellett az UEFA, a Paris Saint-Germain, az Internationale Milano, és a Nemzetek Ligájának folyamatos szponzorálása is új szintre emelte a cég globalizációs törekvéseit. 

A vállalat jó úton halad afelé, hogy Európa egyik vezető gyártójává váljon a fejlett funkciókkal rendelkező háztartási gépek és szórakoztató elektronikai eszközök szegmenseiben, hiszen nemcsak az ázsiai piacokon, hanem a velenjei gyárnak köszönhetően Európában is egyre jelentősebb eredményeket ér el. A Hisense Europe jelenleg 27 értékesítési egységgel, három termelési központtal és négy K+F központtal rendelkezik Európa-szerte. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció