A HR Fest és a Forbes magyar kiadója összeáll
2022. október 13.
A Forbes magyarországi kiadója részesedést vásárolt a HR Festet szervező cégben, mely a HR Festet immár 7 éve rendezi meg, emellett több más üzleti eseményt épített fel, köztük az IT Festet és a 2022-ben debütáló Business Festet.
Az idén elsőként megrendezett Business Fest hidat épít a különböző szakmai területek között. Ez valósul meg most, a két cég együtt építi tovább az üzleti fesztivált.
A HR Fest célja, hogy sokszínű platformot teremtsen, mellyel szakértő közösséget épít. Szakmai fesztiváljaik úttörő megoldásokkal, rendhagyó formátumokkal formálják újra az üzleti világ és a HR-szakma szerepét.
Ebben a küldetésben szervezik meg a hazai legizgalmasabb szakmai fesztivált, mely már a HR területén kívül az IT és a teljes üzleti szféra meghatározó szakmai területei ötvözi.
A két cég tavasszal kezdett egyeztetni az üzletről, mert úgy érezték, hogy képesek számos innovatív üzleti és szakmai cél mentén együtt építkezni.
A Forbes márkája, nagyközönségnek szóló eseményei, valamint print és online újságja és a HR Fest által kiépített üzleti jól kiegészítik egymást.
A tárgyalások során az is kiderült, hogy a vezetők jól megértik egymást és szívesen dolgoznának együtt a jövőben.
„A HR Fest és a Forbes is ugyanabban hisz. Szeretnénk megmutatni, hogy ebben az országban rengeteg értékes ember dolgozik keményen, és okosan vállal kockázatokat azért, hogy valami jót teremtsen. Ezután is ezen dolgozunk, a jövőben már közösen, például az ország legnagyobb, döntéshozókat megmozgató eseményén, a Business Festen” – mondta Tóth Gergely, a HR Fest ügyvezetője.
„A Magyarországon is felcseperedett és megerősödött Forbes márka megérett arra, hogy más üzleti területeken is építsünk rá, ennek első állomása ez a befektetés” – mondta Kocsis Attila, a Forbes kiadóvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A Xiaomi 2022-ben felkerült a Forbes „China ESG 50” listájára
- Már közel 150 milliárd forint a legsikeresebb cloud alapon működő hazai cégek értéke
- HRBEST díjat nyert a DigiGirlz AI Challenge
- Az IBS UpSkill programja nyert a HR Best díj Toborzás kategóriájában
- A Huawei az egyedüli kínai a legértékesebb márkák rangsorában
- Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt
- Huawei a harmadik legnagyobb okostelefon szállító a világon
- A világ 88. legértékesebb márkája a Huawei
- Korszakváltásra lenne szükség az álláshirdetési piacon
- Nagy szükség lenne az álláshirdetések reformjára!