A Fujitsu ügyfélélmény-átalakítási modellje aranyérmes lett
2022. július 24.
A Fujitsu arany fokozatot szerzett a European Customer Experience Awards 2022 díjprogramban ügyfélélmény-átalakítási (CX) modelljével a régióban elért gyors és jelentős fejlődésnek köszönhetően. A díjprogram elismert független iparági CX-szakértőkből álló zsűrije élő online esemény keretében hirdetett eredményt.
A Fujitsu CX Performance Center (CXPC) csapata arany fokozatot szerzett „Az év CX-csapata” kategóriában és ezüstöt „A legjobb B2B-stratégia” kategóriában. Az európai ügyfélélmény-átalakítási projektekre összpontosító győztes csapat kevesebb mint két éve működik, 11 CX-coachcsal és több mint 30 ügyfélcsapattal 8 európai országban. A coachok nagymértékben javítják a Fujitsu ügyfeleinek nyújtott élményt. A Fujitsu szeretné ezt a programot valamennyi ügyfélcsapata gyakorlatába beépíteni az európai régióban a következő hónapok során.
A Fujitsu CX Coaching programjának lényege, hogy a különféle háttérből érkező coachok a Fujitsu munkatársi csapatainak szerves részeként javítják az ügyfélélményt Európa-szerte minden munkanapon. A CXCP 2020-as megalapítása óta a Fujitsu mérhető eredményjavulást ért el az ügyfelek visszajelzéseiben és különféle iparági felmérésekben* – pontszámát és rangsorban elfoglalt helyét tekintve egyaránt javította teljesítményét a hasonló vállalatokhoz képest. A Fujitsu infokommunikációs-technológiai (IKT) cégként szerzett NPS (Net Promoter Score) eredménye 31 pontot javult, míg digitális átalakulást támogató vállalatként 25 ponttal nőtt a pontszáma, ami azt is jelzi, hogy a Fujitsu e két attribútum szerinti megítélése konvergenciát mutat. A Whitelane kutatóügynökség által szintén ebben a naptári évben készített független IT-outsourcing jelentések megállapították, hogy a Fujitsu jelentős előrelépést ért el az általános ügyfélegedettségi pontszámok terén egész Európában, különös tekintettel az Egyesült Királyságra. Ugyanebben az időszakban a vállalat több mint 20 millió dollár árbevételre tett szert az átalakítást támogató tevékenységek, köztük a CX-coaching pozitív hatásának köszönhetően.
A program a legmagasabb szintű vezetés támogatását élvezi
Az ügyfélélmény átalakítása iránt elkötelezett CXCP működését a Fujitsu legmagasabb szintű európai vezetője, Paul Patterson, a Fujitsu európai régiójának vezérigazgatója is támogatja. A globális régiók teljesítményét személyesen a Fujitsu vezérigazgatója és digitális átalakulásért felelős vezérigazgató-helyettese, Takahito Tokita felügyeli Tokióból.
„A Fujitsu küldetésének tartja az iparágvezető ügyfélélmény biztosítását, és azt szeretné, hogy ügyfelei kiváló teljesítményt nyújtó, megbízható digitális átalakulási partnerként tekintsenek rá. A programunk elindítása után szűk két évvel elnyert arany fokozat a belső kulturális átalakulás iránti elkötelezettségünk elismerése. Bizonyítja, hogy CX-programunk a maga nemében egyedülálló, és pozitívan befolyásolja az ügyfeleinknek nyújtott élményt. A Fujitsu meggyőződése szerint az átalakulást támogató CX-coaching kézzelfoghatóan javítja az ügyfélélményt, erősíti az ügyfélhűséget, növeli az üzleti nyereségességet és fokozza a fenntarthatóságot” – nyilatkozta Paul Patterson.
A Fujitsu által elnyert CX-díj az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások terén elért fejlődést tükrözi. Az Egyesült Királyságban a vállalat közvetlenül is kínál CX-tanácsadási szolgáltatásokat ügyfeleinek. Ennek során az egyedi és konkrét ügyféligények alapján modellezi a költségeket.
__________________
* A Fujitsu a „Qualtrics Voice of the Customer” felmérés és a Whitelane IT Outsourcing benchmarkjai szerint méri az ügyfélélményt.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre inkább a vízió része az ügyfélélmény
- A Fujitsu értékesítési partnereire is kiterjeszti uSCALE „as-a-Service” kínálatát
- Átalakult a népszerű LIFEBOOK E5 sorozatú noteszgépek legújabb generációja
- Új LIFEBOOK noteszgépek a Fujitsutól hibrid munkahelyekre
- A hazai nagyvállalatok közel fele már az üzleti stratégiájába emelte az ügyfélélményt
- Az európai iskolák el vannak maradva a digitális készségfejlesztés terén
- A Fujitsu fontos technológiai mérföldkövet ért el a világ legyorsabb 36 qubites kvantumszimulátorával
- A hibrid felhő a digitális átalakulás kulcsa
- A Fujitsu egymillió dolláros co-creation metaverzumot indít
- Az IBM felpörgeti a beruházásokat Közép-Kelet-Európában