Ismét elérhető az ügyintézés és az értékesítés a Vodafone-nál
2022. július 18.
Ahogyan arról a Vodafone Magyarország előzetesen számos kommunikációs csatornán tájékoztatta előfizetőit, július 11-16. között a szolgáltatónál a hatékonyabb ügyfélkiszolgálást célzó informatikai átállás zajlott, ez idő alatt bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Az átállás az említett időszakban sikeresen megtörtént, a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett már a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is – a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen és a MyVodafone applikációban egyaránt – az ügyfelek immár minden ügyintézési és értékesítési szolgáltatást elérnek. Az átállás gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált.
A Vodafone ezúton is köszöni az ügyfelek megértését és türelmét.
Kapcsolódó cikkek
- Hétfőtől nem működnek a Vodafone ügyfélszolgálati rendszerei informatikai átállás miatt
- IoT megoldás segíthet megelőzni a pusztító erdőtüzek elterjedését
- Az előtt jelzi az erdőtüzet a Vodafone rendszere, hogy az egyáltalán elkezdődne
- Széleskörű egészségbiztosítási szolgáltatást vezet be dolgozóinak a Vodafone
- TOP3-ban a Vodafone a legnyitottabb hazai vállalatok listáján
- Kihirdették az idei Vodafone Digitális Díj nyerteseit
- A Vodafone az Oracle felhő infrastruktúrájával gyorsítja fel technológiai modernizációját
- Informatikai átállás miatt csak korlátozottan lehet ügyeket intézni a Vodafone-nál
- Vodafone átállás: Az otthoni és mobil alapszolgáltatások zavartalanul működnek
- Hallássérültek koncertélményét támogatja a Vodafone 5G megoldása