Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
2022. május 12.
Május 19-én immár második alkalommal rendezik meg a hazai kereskedelmi piac egyik legjelentősebb rendezvényét, a Future Trade konferenciát, ahol a szektor jövőjét kutatják a szakma jeles képviselői.
Az e-commerce piac legnevesebb előadói, a bolti és az online értékesítés legsikeresebb szereplőinek képviselői mutatják be, hogy mi történt az elmúlt évben a klasszikus és e-commerce piacon, milyen lesz a szektor jövője, illetve a webshoptulajdonosoknak milyen innovatív módszereket és eszközöket érdemes megismerni az érvényesüléshez. Az esemény a Hotel Hélia konferenciarészlegén, több teremben zajlik majd. A főteremben Prof. Dr. Jesse Weltevreden digitális kereskedelemmel foglalkozó professzor nyitja meg az előadások sorát, és az európai e-commerce piacot mutatja be. Ezután a magyar piacról tájékozódhatnak a a résztvevők a GKI Digital és a Nielsen munkatársainak segítségével. A délelőtti programsorozatot Dr. Kozák Ákos üzleti jövőkutató zárja, aki a makrogazdasági adatok tükrében a várható kiskereskedelmi folyamatokról beszél majd.
A konferencia főtermében ebéd után, a délutáni szakaszban a fulfillment és logisztikai szolgáltatásokról lesz szó a DHL Express és a Boxy Logisztikai Zrt. jóvoltából. Mindkét szekciót egy-egy kerekasztal beszélgetés zárja majd, amelyben a csomagszállítási szektor neves szereplői, illetve e-kereskedelmi kutatók vesznek részt. A két különteremben az online vásárlói élmény, valamint a webshopfejlesztést segítő fintech és marketing megoldások témáját járják körbe az előadók. A szakmai előadások mellett a kapcsolatépítésé lesz a főszerep, illetve a résztvevők a konferenciacsomag részeként megkapják az első hazai E-commerce Évkönyvet is, amely a magyar e-kereskedelmi piac elmúlt két évét mutatja be.
Kapcsolódó cikkek
- Nyolc trend, amivel a magyar cégek is hasíthatnak
- 2022 is az e-kereskedelem éve lesz
- Így építs hosszútávon virágzó online boltot!
- Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?
- Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
- Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul vállalkozásoknak
- Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is
- Magyar startup sikere az e-commerce piacon
- A GKI Digital az eMAG felkérésére az online vásárlókat kérdezte
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi