Podcast indult a tőzsdére lépés és a tőzsdei lét kérdéseiről
2022. március 29.
Az új műsort két tőkepiaci szakértő, az AegisLegal ügyvédjei készítik elsősorban tőzsdére készülő, a tőzsdére lépést fontolgató cégek számára.
A podcast célja, hogy a tőzsdére lépést, mint tőkebevonási eszközt bemutassa a cégek számára, valódi példákon és tapasztalatokon keresztül. Számos tévhit és félelem él a vállalkozásokban a tőzsdével kapcsolatban, melyet elsősorban az információ hiánya okoz. Bár az utóbbi években fellendülés tapasztalható a magyar tőzsdén, részben az Xtend piac szerepének köszönhetően, mégis komoly, kiaknázatlan potenciált rejt még a hazai cégek és a tőzsde kapcsolata.
Az első adásban a Gloster Infokommunikációs Nyrt. alapítója, Szekeres Viktor beszélt a cége tőzsdére lépéséről, főbb motivációiról, a tőzsdei lét előnyeiről és nehézségeiről. A második rész vendége Nagy Péter Gábor, a Budapesti Értéktőzsde akvizíciós igazgatója volt, akivel a házigazdák arról beszélgettek, hogy a BÉT mely cégeket tekint tőzsdeérettnek, és milyen eszközökkel támogatja a tőzsdére tartó vállalatokat.
„Sok cég tévesen nem tartja magát tőzsdeképesnek. Azért is választottuk a Tőzsdeérett címet a podcastunknak, hogy eloszlassunk bizonyos, a tőzsdét övező mítoszokat, és segítsünk a KKV cégeknek abban, hogy precízebben felmérhessék a saját erejüket, lehetőségeiket és jövőjüket a tőzsdén” – mondta el dr. Perger Gábor, a podcast egyik házigazdája, az AegisLegal alapítója. „Adásról adásra szeretnénk a tőzsdére lépés és a tőzsdei élet minden aspektusát körbejárni, ezért a vendégeink között megtalálhatóak lesznek bankok, tanácsadó cégek szakértői, sikeres tőzsdei cégek vezetői, gazdasági újságírók vagy éppen a BÉT képviselői” – egészítette ki dr. Simon Stella, az AegisLegal másik alapítója.
Az adások elérhetőek a www.tozsdeerett.hu oldalon, illetve az összes jelentős podcast platformon, mint az Apple Podcast és a Spotify.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre fogékonyabbak vagyunk a hallgatható műsorokra
- Robbanásnak indult tavaly a magyar podcast piac és a márkák sem akarnak lemaradni
- Az OXO lett az év kibocsátója a BÉT Xtend piacon
- Streaming, hagyományos televíziózás vagy metaverzum?
- Merre tart a tartalomgyártás és a televíziós műsorkészítés?
- Fontos változások az adatvédelem gyakorlatában
- Alumni Talk podcast: középpontban az Építész-, Építő- és Közlekedésmérnöki Kar
- „A technológia segítségével jobb örökséget fogunk hagyni a jövő nemzedékének”
- Sikeresen élesbe állt a KELER új rendszere
- Beszámoló az IAB Café Fókuszban a podcast rendezvényéről