Támogatással és adománygyűjtéssel segít az eMAG-Extreme Digital a háborús helyzetben
2022. március 6.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálatot tízmillió forinttal támogatja, az eMAG.hu platformján pedig lehetővé teszi a vásárlóknak online pénzadományok felajánlását – az így befolyt összeget teljes egészében a szeretetszolgálatnak továbbítja a cég az Ukrajnában bajbajutottak megsegítésére.
Az orosz-ukrán konfliktus által okozott menekültkrízis enyhítésében az eMAG-Extreme Digital is szeretne aktívan közreműködni, ezért az online kereskedő azonnali tízmillió forintos gyorssegéllyel támogatja a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját. A társaság azért nem konkrét termékek elküldésével támogatja az Ukrajnából érkező menekültek mentését, mert az aktuális események függvényében óráról órára változik, hogy épp milyen felszerelésre, élelmiszerre van szüksége a karitatív szervezetnek.
2022. március 4-étől a vállalat az eMAG.hu webáruházon keresztül a látogatók, vásárlók számára is lehetővé teszi online adományok elküldését az Ukrajnából érkező menekültek javára. Az eMAG adománygyűjtő aloldalán keresztül 500, 1000, 5000, 10000, 25000 és 50000 forintos összegű adományokat lehet továbbítani az online vásárláshoz hasonló felületen. Az így befolyt összeget az eMAG-Extreme Digital teljes egészében ezt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat javára ajánlja fel és az ukrajnai háborús menekültek megsegítésére használja.
Az eMAG-Extreme Digital természetesen dolgozói számára is lehetővé teszi, hogy szervezett keretek mellett közre működjenek önkéntes segítségnyújtásban, vagy maguk is csatlakozzanak a vállalat adományozási programjához.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- A járvány miatt alaposan megváltozott az eMAG eladási toplistája
- A nyugdíjas magyar internetezők harmada online intézi a havi nagybevásárlást
- Így változtak az online vásárlási szokások
- Egyre népszerűbb az eMAG mobilalkalmazása
- Már egymilliónál többen töltötték le az eMAG appját
- Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben
- Tízmilliárd forint feletti forgalom az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridayén
- AdBlue és ingatlan is lesz az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Friday-án
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek