Holló Márta lesz a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója
2022. március 4.
Holló Mártát nevezték ki a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatóságának élére. A szakember április 4-től irányítja a Magyar Telekom teljes vállalati külső és belső kommunikációját, így a vállalati PR és belső kommunikációs stratégiai fókuszok meghatározásáért, megvalósításáért, illetve a sajtó- és médiakapcsolati tevékenységért fog felelni.
Holló Márta 25 évet töltött a médiában, alapító tagja és főszerkesztője volt az RTL Klub napi magazinműsorának, a Fókusznak, majd 2017-től az ATV Híradóját és reggeli közéleti műsorát, a Startot vezette. Diplomáit a Színház és Filmművészeti Egyetem televíziós szakán (osztályvezető Vitray Tamás és Horváth Ádám), a József Attila Tudományegyetem Állam és Jogtudományi Karán, valamint a CEU Business School EMBA képzésén szerezte. Tudását 2016-ban Executive MBA diplomával bővítette és az elmúlt 10 évben a televíziós munka mellett tanácsadóként segítette több hazai és nemzetközi vállalat kommunikációját.
Holló Márta a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójaként április 4-től a vállalati külső és belső kommunikációs tevékenységeket fogja irányítani, felelve a vállalati PR és belső kommunikációs stratégiai fókuszok meghatározásáért, megvalósításáért, illetve a sajtó- és médiakapcsolati tevékenységekért.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom segítségnyújtása az ukrajnai helyzetben
- A Magyar Telekom 2021. negyedik negyedévi eredményei
- Már több mint 3 millió otthon és vállalkozás számára kínál gigabites sebességet a Telekom
- Rekordmértékű gigabites hálózatfejlesztés a Telekomnál 2021-ben
- Mérséklődő adatforgalomról számolt be a Telekom
- Csökkenő karácsonyi adathasználat a Telekomnál
- Egyedülálló oktatási együttműködés
- Gyakorlatot és állásajánlatot is szerezhetnek az Óbudai Egyetem új tanszékének hallgatói
- Ismét a Magyar Telekom a legvonzóbb munkahely a telekommunikációs szektorban
- A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei