A Fujitsu egymillió dolláros co-creation metaverzumot indít
2022. február 26.
A Fujitsu bemutatja új virtuális co-creation metaverzumát, amely ösztönzi a korai kreatív párbeszédet az ügyfelek és a partnerek között. A felhasználói tesztelés során már több mint 700 foglalkozást lebonyolító Fujitsu CX Lab egyedülálló virtuális élményt nyújt a jövőbeni digitális átalakulásról szóló „metabeszélgetésekkel”.
A Fujitsu 1 millió dolláros beruházással létrehozott CX Lab metaverzuma gyors, sokszínű és diszruptív üzleti értéket teremt és ösztönzi a digitális átalakulást az ökoszisztémában. Az CX Lab koncepció rövid, könnyen fogyasztható és kézzelfogható ügyfélélménnyel (CX) egészíti ki a Fujitsu globális co-creation programját négy technológiai területen: hibrid felhő, a jövő munkahelye, SAP-optimalizálás, adatvezérelt átalakulás.
A koncepciónak két dimenziója van. Egyrészt hasznosítja a virtuális együttműködés digitális változást ösztönző kultúráját, és lehetővé teszi, hogy az ökoszisztémák kölcsönösen megtermékenyítsék egymást az új ötletek egyszerű és gyors megosztásával. Másrészt pedig elismeri, hogy az emberek kreatívabban reagálnak az új, stimuláló környezetekben. Az CX Labs egy aprólékosan megtervezett metaverzum, amely egyedi, magával ragadó és izgalmas co-creation térben ötvözi egymással a két dimenziót.
Dr. Michael Lettenberger, az EHF IP ügyvezető igazgatója elmondta: „A Fujitsu CX Lab bemutatója lenyűgöző élmény volt számunkra. A Fujitsu egyértelműen megelőzi a piacot az ökoszisztéma-alapú együttműködési modellek alkalmazásában. Az embereknek elegük van a virtuális megbeszélésekből, valami másra vágynak. Az eddig látottak alapján biztosak vagyunk benne, hogy a CX Lab több szempontból is pozitívan tudja befolyásolni a kreativitást és a kölcsönösen előnyös ötletgenerálást."
Leigh Schvartz, a Fujitsu konzultatív értékesítésért felelős vezetője hozzátette: „Rendkívül kedvező visszajelzéseket kaptunk az ügyfelek bétatesztjéből. A virtuális co-creation jól működik, de a folyamatos otthoni munkavégzés stagnáláshoz vezet. Az embereknek hiányoznak az új környezet ingerei. Erre reagálva született meg a Fujitsu CX Lab, amely most már minden ügyfelünk és partnerünk számára elérhető a metabeszélgetésekhez.”
Kapcsolódó cikkek
- Önkiszolgáló pénztárgépek az Egyesült Királyság ruházati üzleteiben
- Az IBM felpörgeti a beruházásokat Közép-Kelet-Európában
- Vékony és könnyű munkaállomás tartalomkészítőknek
- Mobil munkaállomás sokat utazó, nagy teljesítményigényű felhasználóknak
- A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében
- A Fujitsu maximumra növeli a munkahely rugalmasságát és a mobilitást
- A Fujitsu következő generációs kijelzőt és noteszgépet mutatott be
- A KPMG a kiváló ügyfélélmény elérésének módjait vizsgálta 2021-es kutatásában
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- A Fujitsu kisebb, nagyobb teljesítményű FUTRO vékony kliensekkel jelentkezik