A magyar startup segít az ukrán munkavállalóknak

Ingyenes krízisapplikációval segíti a munkáltatókat, közösségeket, intézményeket a Blue Colibri az ukrán helyzetre tekintettel. A hazai HR-technológiai startup a magyar vállalatoknál, intézményeknél dolgozó ukrán munkavállalók elérése, informálása és visszajelzések kezelése céljából ukrán nyelven is elérhető, mobilos kommunikációs felületet biztosít – 6 hónapon keresztül teljesen díjmentesen.

A fizikai munkavállalókat nem egyszerű elérni, hiszen nem rendelkeznek céges email címmel, vállalati számítógéppel és telefonnal. Az egyre fokozódó krízishelyzetben pedig különösen is fontos a kétirányú kapcsolat kiépítése. Elengedhetetlen lenne, hogy az ukrán munkavállalók is jelezni tudjanak a munkáltatók felé, ha épp nem tudnak munkára jelentkezni vagy kérdéseik vannak. A munkáltatók számára pedig még inkább prioritás, hogy gyorsan és célzottan érjék el ez a dolgozói csoportot is a megfelelő információkkal.

 

A nyelvi akadályok miatt sem evidens a fenti folyamatok menedzselése. A Blue Colibri rendszerében jelenleg 16 nyelven lehet kommunikálni a munkavállalókkal, hiszen már a kialakult háborús helyzet előtt is, több vállalat ennek segítségével érte el külföldi munkavállalóit és segítette a mindennapi munkavégzésüket – többek között például ukrán, szerb, mongol nyelven.

 

 

Azon vállalatok és közösségek számára, akiknél vannak ukrán munkavállalók, a következő 6 hónapra díjmentesen egy saját néven működő platformot biztosít a Blue Colibri, amely elérhető számítógépről és letölthető mobil alkalmazásként is. “A rendszerben híreket, dokumentumkat, eseményeket lehet kezelni, azonnali, kétirányú kommunikációt kezdeményezni a chat felületen. Kiküldhetőek kérdőívek és létrehozhatóak tájékoztató és ügyintéző űrlapok is. Ezek segítségével meggyorsítható az információhoz való hozzáférés és a napi munkával, lakhatással, ellátással kapcsolatos ügyintézés” – mondta Barathi Tamás a Blue Colibri alapító ügyvezetője.

 

A rendszer szinte azonnal elindítható és használható. Az érdeklődők a bluecolibriapp.com/krizisapp linken vagy a hello@bluecolibriapp.com email címen tudnak bővebb információhoz jutni.

 

A Blue Colibri csapata már korábban is élt hasonló felajánlással. 2020. márciusában a Covid helyzet kapcsán ajánlották fel a vállalatoknak a felületüket. Akkor 35 nagyvállalat közel 28.000 munkavállalóknak segítettek a gyors információ átadásban és kapcsolattartásban.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció