Elindult a Viber „Szeress magabiztosan” kampánya
2022. február 14.
A Rakuten Viber elindítja új, Valentin-napi kampányát interaktív, párkapcsolati tematikájú funkciókat kínálva felhasználóinak. Az ünnepi újítások között mókás AR lencsék, matricacsomagok, egy boldogságtippeket és kapcsolati kvízt kínáló, valamint egy szókincs-tanuló chatbot is szerepel, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy több mint 30 nyelven tanulják meg azt mondani, hogy szeretlek.
A Valentin-napi szolgáltatások kidolgozása során a Rakuten Viber együttműködött a Human Improvement Project nevű nonprofit kutatóintézettel, amely többéves tapasztalattal rendelkezik a pszichológia, az idegtudomány és a kapcsolatok kutatásának területén. Közös munkájuk gyümölcse a Happiness Tips chatbot, amely párkapcsolati kvízzel, videókkal és tanácsokkal jelentkezik februárban. A Viber chatbotot hozott létre a Worddio-val is, egy szókincs-tanuló alkalmazással, amely több mint 270 ezer szóval rendelkezik több mint 30 nyelven és 2,3 millió felhasználót számol.
Szerelmes matricagyűjteményekkel, és új, Valentin-napi Lencsékkel is kiegészül a Viber kínálata, amelyek egész februárban elérhetőek lesznek: köztük egy szív alakú szemüveg, egy Ámor-jelmez, egy fotófülke és még sok más mókás Lencse. A tematikus Viber-Lencsék nem csak az alkalmazásban, hanem a Snapchat platformján is elérhetőek lesznek.
Magyarországon a Viber egyik partnere, a Vasas Sport Club is részt vett a kezdeményezésben: szeretettel és magabiztossággal teli videókat osztottak meg sportolóikról Közösségükben, hogy ezeket a fontos üzeneteket a szurkolóiknak és az összes magyar Viber-felhasználónak is átadhassák.
„A Valentin-nap arról szól, hogy megmutatjuk, képesek vagyunk időt szánni egymásra, törődünk a másikkal, ez sokszor csak egy üzenetküldő alkalmazáson keresztül lehetséges" – mondta Noya Pollack, a Rakuten Viber marketingigazgatója. „A világjárvány okozta zavaros időszak után, amikor sok család és pár nem tud személyesen találkozni, olyan platformot akartunk biztosítani, amelyen keresztül a lehető legszemélyesebb módon fejezhetik ki a szeretetüket. Erre biztosít nagyszerű lehetőséget a videó- és hangüzenet funkciónk.”
A Rakuten Viber elkötelezett amellett, hogy világszerte segítse az embereket a tartós, szeretetteljes kapcsolatok kialakításában. A Viber üzenetküldő platformja lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy könnyedén kapcsolatba léphessenek egymással, és kifejezhessék magukat a szerelem hónapja alatt is. A vállalat "Szeress magabiztosan" kampánya közelebb hozza egymáshoz az embereket, lehetővé téve a felhasználóknak, hogy hangjukkal vagy azonnali videóüzenetekkel mutassák ki, mennyire fontos nekik a másik. A Viber kiterjedt adatvédelmi funkciói, mint például a végponttól-végpontig tartó titkosítás, az eltűnő üzenetek és a rejtett csevegések biztosítják a maximális biztonságot.
Kapcsolódó cikkek
- A Viber új, párkapcsolati tematikájú funkciókkal bővül
- A magyar Viber felhasználók 73 százalékának a digitális adatvédelem a legfontosabb
- A Viber felhasználók számára a magánélet biztonsága a legfontosabb
- A Viber legújabb funkciói szórakoztatóbbá teszik az új tanévet
- Újabb frissítéseket vezetett be a Viber
- A Viber Magyarország Community tagjainak 75 százaléka nem akar online tanévet
- A Viber új eszközöket vet be a spamek ellen
- A Rakuten Viber felveszi a harcot a spamekkel
- A Rakuten Viber elindította a globális éhezés elleni kampányát
- Hamarosan megérkeznek a Viber Community csatornákra az üzenet-reakciók