Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon

A digitális szolgáltatások terén kiemelkedő megoldásokat és ügyfélélményt nyújtó szolgáltatók elismerésére létrehozott Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy használatát elsők között nyerte el az Aegon Biztosító. A Digitális Jólét Program által bevezetett, digitális biztosítási szolgáltatások iránti bizalmat erősítő védjegy a kiemelkedő és megbízható ügyfélélmény, a transzparens ügyfélkommunikáció és a társadalmi célú ügyféledukáció elismerése. Az online szerződéskötés, díjfizetés, kárrendezés és egyéb digitális ügyintézés az Aegon mindennapi üzletmenetének stabil alapját jelenti.

A digitalizáció kiemelten fontos eleme az Aegon Magyarország hosszú távú vállalati stratégiájának, többek között a korábbi fejlesztéseknek is köszönhető, hogy a koronavírus-járvány okozta kihívások során rendkívül gyorsan teljes körű digitális megoldásokat tudott kínálni a biztosító. Az ügyfélkiszolgálás, valamint a belső folyamatok terén is fennakadás nélkül tudott váltani a társaság a fizikai jelenlétet minimálisan, vagy egyáltalán nem igénylő megoldásokra. A koronavírus okozta lezárások tanulságai digitális téren további lendületet adtak a fejlesztéseknek. 

 

A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy pályázati rendszer célja, hogy hozzájáruljon a pénzügyi szolgáltatások digitalizációjához és a digitális kompetenciafejlesztéshez. A Magyarország Kormánya által létrehozott és a Digitális Jólét Program keretében működő minősítésre pályázni lehet. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) által bejegyzett védjegy egyszerre jelent minőségi garanciát a ma még bizalmatlan felhasználók számára, ösztönzi a digitális tértől távolmaradókat az új szolgáltatások kipróbálására, valamint a pénzügyi szolgáltatókat a digitális és fintech megoldások, illetve az ügyfélélmény fejlesztésére. Ezen a pályázaton nyert az Aegon Biztosító kiemelkedő digitális biztosító címet.

“A digitális megoldások visszavonhatatlanul mindennapjaink részévé váltak. A célunk az, hogy folyamatos fejlesztésekkel a lehető legmagasabb szinten szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit a digitális térben is, legyen szó utazásról, személygépjármű-, élet- vagy vagyonbiztosításról. A Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy használatának joga pedig nem csak számunkra jelzi, hogy jó úton járunk, hanem jelenlegi és leendő ügyfeleinknek is segít eligazodni. A korábbi rendszereinkre épített digitális szolgáltatások biztosították az ügyfélkiszolgálást és tanácsadóink munkáját a pandémia miatti lezárások hónapjaiban” - mondta Szombat Tamás, az Aegon Biztosító vezérigazgató-helyettese, hozzátéve: jelenleg az Aegoné az ország legnagyobb biztosítói értékesítő hálózata. 

 

Az Aegon immár az utas-, a Casco, a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás és a lakásbiztosítások terén is teljeskörűen biztosítja a termékek online megismerhetőségét, a szerződéskötést, az egyszeri vagy rendszeres online díjfizetést, a digitális és videós kárbejelentést, a videó-alapú kárszemlét és az ügyfélszolgálatot is.  Az életbiztosítások esetében az online kapcsolatfelvétel mellett szintén lehetőség van a szerződéskötéshez szükséges dokumentumok benyújtására, egyenleglekérésre és adatmódosításra is. 

 

A biztosító ügyfeleinek jelentős része kizárólag digitálisan tart kapcsolatot a társasággal, ami évente 1 millió ügyintézést jelent.

 

“Az értékesítői hálózatunk által használt rendszerben a szerződéskötés, a kockázatelbírálás is digitális. A szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés során a hivatalos dokumentumok digitális másolatai zárt rendszerben továbbíthatók. Roberta nevű chatbotunk nemcsak a tesztfázisban lévő mobil applikációnkban, de az Aegon.hu-n is segíti ügyfeleinket, nemcsak általános, de akár a szerződéssel kapcsolatos konkrét kérdésekben is, több mint 100 témakörben” - tette hozzá Szombat Tamás.

 

Az Aegon Biztosító a védjegy használatára benyújtott sikeres pályázatában nagy szerepe volt az olyan edukációs kampányoknak is, mint a lakosság nyugdíj-felkészültségi szintjét nyomon követő pénzügyi tudatossági program, a gyerekek iskolán kívüli fejlesztését támogató Edisonplatform és a kármegelőzési kampányok, amelyek a lakás- és közlekedési károk megelőzését szolgálják, többek között a Rendőrség együttműködésével. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció