Z-generációs munkaerő-közvetítés
2021. december 10.
A munkaerőpiac időről időre frissül, ahogyan egy új generáció belép az álláskeresők közé. A munkaerő-közvetítés által szert tehetünk olyan motivált fiatalokra, akik lekesen végzik a munkájukat és ismerik a legújabb digitális trendeket.
A digitalizáció része az életünknek
A digitalizáció mára begyűrűzött a mindennapjainkba. Reggel az első mozdulatunkkal a mobilunkért nyúlunk, és az utolsóval pedig azt tesszük le az éjjeliszekrényre. A cégeknek nagyon fontos, hogy kövessék a digitális trendeket, hiszen így a legkönnyebb elérni az embereket és kapcsolatokat kiépíteni. Az erre való igény egyfajta versenyhelyzetet szül a megfelelő alkalmazottak felderítéséért. A Z generáció munkába állásával a vállalatok végre utolérhetik magukat és olyan fiatalokat foglalkoztathatnak, akik naprakész tudással rendelkeznek a digitalizáció terén.
A Z-generáció jellemzője a sokféleség, gondtalanul mozognak az online térben, és a multitasking pedig szinte velük született adottság. A generáció tagjai általában magasan képzettek és jó problémamegoldó képességgel rendelkeznek. Fontos számukra a közösség, az autonómia, és igénylik a rugalmasságot.
Munkaerő-közvetítéssel tehetséges fiatalokra tehetünk szert
A WHC munkaerő-közvetítés szolgáltatásával könnyen elérhetjük a Z-generációs fiatalokat, hogy vállalkozásunk profitáljon a tudásukból. Az ifjú munkavállalók számára fontos, hogy úgy érezzék, hasznos tagjai a csapatnak, ezért a nekik szánt pozíció értékeinek kiemelése rendkívül lényeges.
A Z-nemzedék igányt tart a fejlődési lehetőségre, az értelmes munkára és arra, hogy a munka és magánélet megfelelő egyensúlyban legyen. Előnyben részesülnek azok a cégek a fiatalok szemében, akik nyíltan kommunikálnak és személyesen megszólítják őket. Ez a korosztály keményen dolgozik, és képes felelősséget vállalni az elvégzett munkáért.
Annak ellenére, hogy fontos számukra az autonomitás, nagy figyelmet szentelnek a munkahelyi közösségnek, a csapat egységének. Könnyen megtarthatjuk ezeket a munkavállalókat, ha a felelősségteljes feladatokon túl olyan projekt feladatokban is részt vehetnek, ami közösségi munkát igényel és jó munkahelyi légkört teremtünk a számukra. A digitalizáció miatti elszeparáltság miatt a társas kapcsolatok felértékelődtek.
Szintet kell lépnie a vállalati kultúrának
Akár munkaerő-közvetítéssel, akár saját folyamatokkal toborzunk magunknak Z-generációs munkavállalókat, abban biztosak lehetünk, hogy a fiatalok elemzik majd a cég értékeit. Már nem elég a jó fizetés és a kecsegtető bónuszrendszer. A 20-as éveiket taposó munkavállalókat úgy nyerhetjük meg igazán, ha olyan jó ügyek mellé állunk, mint a fenntarthatóság vagy az egyenjogúság. A fiatalok munkaerőpiacra történő belépésével a cégeknek is nyitniuk kell az új szemléletmódok elsajátítása felé, hogy közösen, új erővel építsenek majd olyan vállalatokat, amik a későbbiekben is megállják a helyüket.
Kapcsolódó cikkek
- Ezeket a készségeket várják el a cégek a jelentkezőktől
- Így csábítja vissza sok cég a korábbi kollégáit
- A MI egyre elterjedtebb a toborzásban, de a személyes találkozót nem válthatja ki
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Szerdán és csütörtökön rendezik hazánk legnagyobb állásbörzéjét
- 70 százalékkal emelkedett az álláshirdetések száma tavaly óta
- Munkaerőhiány fogja vissza az e-kereskedelmet
- Megérkezett a munkaerő-piac Tindere
- Elrajtolt a Pozi mobilalkalmazás
- Akár egy nap alatt munkába állhatnak a fiatalok a Job Force digitalizációjának köszönhetően