A tettek mezejére, közös cselekvésre hív az E.ON új kampánya
2021. november 10.
Vége az ígéretek korának, eljött a tettek ideje! A klímaváltozás életünk része, de vannak folyamatok, amiket még megállíthatunk: együtt, összefogással. Ezekkel az üzenetekkel buzdít cselekvésre az E.ON új márkakampánya és a hozzá kapcsolódó Föld bajnokai fenntarthatósági kihívás. A novembertől 2022 februárjáig futó kampány célja, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, hogy gyermekeink jövőjét, bolygónkat egy módon lehet megvédeni: közösen, összefogással. A fenntarthatóság iránt évek óta elkötelezett energiavállalat a kampányban a zöld energiára és az innovációkra épülő új megoldásokat is bemutatja.
„Évek óta hangsúlyozzuk a közösség jövőalakító erejét, melynek mi is felelős része vagyunk. Hiszünk abban, hogy a jövő kulcsa az összefogás. Ügyfeleink, munkatársaink, partnereink és mindenki, aki ehhez csatlakozik pozitív energiát, lendületet és erőt ad a kitűzött fenntarthatósági célok eléréséhez. Az egész világ figyelme erre összpontosul napjainkban, ennek fontosságáról nyilatkoznak a világ neves tudósai, véleményformálói. Új kampányunkban is erre szeretnénk felhívni a figyelmet: ha összefogunk, bármire képesek lehetünk” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON Hungária Csoport márka és marketing vezetője.
A kampány 3 pillérre épül: egy 30 másodperces nemzetközi TV szpotra, 15 másodperces magyar TV szpotra, valamint a Föld bajnokai fenntarthatósági kihívások meghirdetésére. A fenntarthatósági szempontok a kampány kivitelezésében kiemelt szerepet játszottak. Az E.ON a nemzetközi szpot ausztriai forgatási helyszínét úgy választotta ki, hogy a szereplőknek a lehető legkevesebbet kelljen utazniuk. Ezenkívül a forgatás alatt keletkezett szén-dioxid kibocsátást is nyomon követték és kiváltották egy újrafásítási projektet támogatva a nicaraguai Rio Kamában, így maga a reklám is karbonsemlegesen készült. A nemzetközi videóban olyan elkötelezett emberek szerepelnek, akiknek szenvedélyük a klímaváltozás elleni harc: legyen szó akár az E.ON vezetőiről és fenntartható szolgáltatásaiért felelős munkatársairól, vagy olyan kisvállalkozások alapítójáról, amelyek segítenek a felhasználók energiafogyasztásának csökkentésében, vagy akár a kisközösségi műanyaghulladék-gyűjtés aktivistáiról (Lilly’s Plastic Pickup). A reklámot Reinhold Messner, a legendás olasz hegymászó, környezetvédő narrálja.
„Közelebb szeretnénk hozni a magyar emberekhez a fenntarthatóság témáját, ezért Ürge-Vorsatz Diána klímakutató és Szele Sára, egy fiatal, lelkes környezetvédő, az E.ON és a TEDxDanubia pályázatának résztvevője emelik ki a kampányunk magyar videójában, hogy csak mindannyiunk összefogásával, közösen tehetünk a klímaváltozás ellen” – tette hozzá Kovács Alexandra, az E.ON Hungária Csoport marketingkommunikációs szakterület-vezetője.
A kampány harmadik pillérével, a Föld bajnokai kihívássorozattal az energiavállalat azt szeretné megmutatni ügyfeleinek, hogy az egyén szintjén is számtalan lehetőség van fenntartható döntéseket hozni. A könnyen teljesítő kihívásokat hat témakörben hirdetik meg az eon.hu/egyutt oldalon és a márka Instagram felületén. A kihívásokat teljesítők között növényiital-készítő gépeket és két elektromos robogót sorsolnak ki.
A november elejétől február elejéig futó kampányban a videók a főbb tévécsatornákon kívül a legnagyobb elérésű online portálokon és a közösségi médiában lesznek láthatók. A Föld bajnokai kihívásra PR- és citylight-kampány, illetve Budapesten a Szent Gellért téren és a Széna téren zöld növényekkel telepített látványos buszmegálló hívja fel a figyelmet. A megállók különlegessége, hogy az ott elhelyezett speciális eszköz a növények rezgését zenévé alakítja, így a buszra várakozást a zenei aláfestés és a zöld környezet teszi kellemesebbé.
Az E.ON fenntartható szolgáltatásaival, megoldásaival és energiahálózatának folyamatos, innovatív fejlesztésével azon dolgozik, hogy zöldebbé tegye az otthonok, vállalatok és városok, települések mindennapjait. Az energiavállalat fő célja, hogy 2030-ig felére csökkentse károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig karbonsemlegessé tegye működését.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar cégek is csatlakoznak az ENSZ Race to Zero kampányához
- A klímavédelmi programok végrehajtásának felgyorsítását sürgeti a Schneider Electric
- Székesfehérvár és az E.ON együttműködése a fenntartható energiafelhasználásért
- Okos és zöld megoldásokkal épül Székesfehérvár új városrésze
- Már a klímaváltozás okozta többletköltségekre is köthetünk biztosítást
- Már a klímakockázatok elkerülésére készülnek a cégek
- A napelemes rendszerek további terjedését segíthetik az E.ON innovatív mobil energiatárolói
- Konténerekbe zárják a napenergiát
- Fejlesztette áramhálózatát az E.ON Pécsen
- Kampány és pályázat indul a veszélyeztetett madarakért