Ne vessz el a neten! Közösen kampányol a Da Vinci Media és a Telekom
2021. október 19.
Az okos netezéshez elengedhetetlen tippekkel és a tudatos tartalomfogyasztást segítő tanácsokkal jelentkezik friss edukációs kampányában a Magyar Telekom és a Da Vinci. A digitális edukációs tartalmak mellett a tanárok számára óravázlatok, a családok részére pedig izgalmas kihívások is készültek.
Életünket számos ponton – tanulás, munka, szórakozás, kapcsolattartás – megkönnyíti a digitalizáció, melynek segítségével előrébb léphetünk, ha tudatosan és jól használjuk. A gyermekeket - akik látszólag otthonosan mozognak az online térben – közös felelősségünk segíteni abban, hogy megtanulják jól és hasznosan kezelni és fogyasztani a digitális világ tartalmait.
A Magyar Telekom és a Da Vinci kampánya éppen ezért az online tér megismertetésére és biztonságos, felelős használatában nyújt segítséget. Alapja a BAFTA-jelölt Keress rá! című saját gyártású Da Vinci Media sorozat, melynek epizódjai fontos internetbiztonsági kérdéseket tárgyalnak, színes és vicces karakterek és szituációk segítségével. A hasznos, edukatív és a felnőttek számára is szórakoztató sorozat epizódjai egy-egy fontos internetpraktikát mutatnak be, melyek köré októberben digitális kampány is épül. Annak érdekében, hogy a digitális térről szóló ismeretek az iskolákba is eljussanak, az egyes epizódokhoz tanári óravázlatok készültek, melyek megkönnyítik az ismeretek órai felhasználását – akár etika, osztályfőnöki és számítástechnika órákon. Emellett a kampányban a családoknak is aktív szerepe van: az online-offline egyensúly és a generációs tudásmegosztás területeken próbálhatják ki magukat, és együtt vehetnek részt a közös tanulás kalandjában. A közösségi médiában és a https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/keress-ra oldalon futó projektet a Telekom székházának LED-fal hirdetése egészíti ki.
„Az okos internethasználat rengeteg pozitív élményt ad, és számos kihagyhatatlan lehetőséget kínál. A Da Vinci Media és a Telekom együttműködése eredményeként reméljük, ezt a pozitív hatást sok nézőnknél tudjuk erősíteni.” – mondja Merényi Tímea, a Da Vinci Media hazai marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- NMHH-kutatás: a felhasználók közel kétharmada használja online hívásra is a netet
- Oktatási program indul a magyar gyermekek online biztonságáért
- Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója
- Megújul a Vodafone TV portfóliója
- Szívdobbanás számláló: a dicsőség mellett 1 millió lájkot is hoz egy érem
- A szolgáltató folyamatosan bővíti és fejleszti vezetékes hálózatát
- A Vodafone 1 Gigabit sebességű vezetékes internete már 1,5 millió otthonban és vállalkozásban érhető el
- A Magyar Telekom 2021. második negyedéves eredményei
- A Telekom digitalizációs kampányait díjazta a legrangosabb nemzetközi PR-verseny
- A Biztonságos Internet Napra időzíti online sorozatát a Da Vinci Media