7 TikTok hirdetési tipp a sikeres kreatív gyártáshoz
A 7 legfontosabb TikTok hirdetés tipp ha kreatívot gyártasz - Az alapok
2021. október 12.
Átlagosan a TikTok felhasználók majdnem egy órát töltenek aktívan az appot nézegetve. Nem véletlen, hiszen érdekesebbnél érdekesebb videó tartalmat néznek rajta. Ha a célközönséged TikTok felhasználó és videós hirdetésen gondolkozol, akkor jó helyen jársz! Összefoglaltuk a sikeres TikTok hirdetéshez szükséges legfontosabb tippeket.
Top tippek sikeres TikTok hirdetéshez
#1 Függőleges videók
Mivel a felhasználók a telefonjukon nézik a tartalmakat, ezért hogy minél természetesebb élményt kapjanak, a tartalmakat függőleges formátumban készítsd.
#2 Rövid videók
Hogy a TikTok közönséged a videód végét is lássa érdemes azokat 9 és 15 másodperc között limitálni. Minél hatásosabb és rövidebb, annál jobb!
#3 Hatásos kezdés
A felhasználók abban a pillanatban továbbgörgetnek, amikor nem tudnak kapcsolódni egy tartalomhoz. Ezért a cél az, hogy olyan vizuális hatással indíts, ami megragadja a közönséged, hogy ne egyből lapozzanak tovább.
#4 Középre igazított tartalom
A logódnak, az instagram oldalad nevének és a CTA gombnak fix helye van a videókon, így ezeket nem is kell külön rászerkeszteni. A videó tartalomnál viszont valóban érdemes, hogy a képernyő közepén legyen a legfontosabb látnivaló.
#5 Zene, zene, zene
A felhasználók legnagyobb része hanggal használja az appot. A hirdetéseknek ezért érdemes jó aláfestő zenét is találni, ami ugyanúgy megragadja a figyelmüket és a fülükbe mászik, akárcsak a képi megjelenés.
#6 Feliratozz!
Ugyan nagyrészt hanggal nézik a TikTokot a felhasználók, azért van néhány eset, amikor erre nincs lehetőség. Használd ki a rövid leírást vagy feliratozni a videóban. Így biztos nem maradnak le a lényegről, mielőtt továbbgörgetnek.
#7 CTA avagy Mit csináljon a közönség?
Mindig legyen előre meghatározott célunk a hirdetéssel. Úgyhogy célszerű CTA gombbal meggyőzni a célközönséget, hogy kattintsanak. Így valóban az fog történni, amiért a hirdetést elindítottad, legyen az feliratkozás, vásárlás vagy app letöltés.
+1
Végül összeszedtünk kiegészítésként néhány specifikációt, amikre figyelj ha elkezdesz TikTok videókat gyártani:
-
Formátum: mp4, .mov, .mpeg, .avi, .gif
-
Méret: Maximum 400 MB
-
Arány: 9:16 vagy 1:1 (álló vagy négyzetes)
-
Felbontás: min. 540×960 (ajánlott: 1080×1920), vagy 640×640 (ajánlott: 1080×1080)
-
-
Zöld zóna a tartalomhoz 1080×1920 esetén:
-
44 px balról
-
140 px jobbról
-
130 px fentről
-
484 px alulról
-
-
Hossz: 0:05–1:00 (ajánlott 0:09–0:15)
A videó mellé megadhatod a kampány létrehozásakor a hirdető profilképét, a szöveget és egy UTM paraméterezett linket valamint a CTA feliratot.
A fenti legfontosabb formai tippeket betartva garantáltan sikeresebb lesz a hirdetésed TikTok-on. A zene, a felirat, az izgalmas videó mind segítenek abban, hogy a célközönséged észrevegye a hirdetést és elérd vele a célodat. Így pedig maximalizálni tudod a hirdetésre szánt büdzsét, mivel látványos eredményeket érhetsz el!
Kapcsolódó cikkek
- Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop
- 1,5 millió megtekintést ért el két hét alatt az UNICEF Magyarország kampánya
- Tudnivalók Google Ads-hirdetésekről
- Kutatás: ezek a mobilappok a legnépszerűbbek a magyarok körében
- Ezeket a mobilalkalmazásokat szeretjük a legjobban
- Elindult a TikTok-hirdetés Magyarországon
- A Facebook-nak ki kell fizetni az 1,2 milliárdos büntetést Magyarországnak
- Megérkezett a Google új szolgáltatása a magyar piacra
- A cégek szeptemberben rekord mennyiségű álláshirdetést tettek közzé
- Minden korábbinál több álláshirdetést tettek közzé a cégek szeptemberben