Többet költöttek tévére az Extreme Digital vásárlói az EB alatt
2021. július 20.
A legtöbb tévét a Labdarúgó-Európa-bajnokság első mérkőzésének hetében rendelték az Extreme Digitaltól, az eladott tévék bruttó átlagára 20 ezer forinttal emelkedett a foci-szezonban. Szinte mindenki okostévét vásárolt, a legtöbben pedig 55 colos tévét választottak.
Bár a pandémia miatt tavaly is sokan vásároltak új tévét, a június 11. és július 11. között zajló Labdarúgó-Európa-bajnokság apropóján így is kimagasló érdeklődés mutatkozott az új készülékek iránt az Extreme Digitalnál.
A szokásosnál drágább tévéket rendeltek a foci-Eb alatt
A foci-Eb időszakában* az Extreme Digital hazai vásárlói a szokásosnál drágább tévéket rendeltek, ezekben a hetekben az átlagos eladási ár a szokásosnál magasabb, közel bruttó 154 ezer forint volt, ami csaknem húszezer forinttal magasabb az évközbeni átlagnál.
Ez persze érthető, 150 ezer forintért ma már 55 colos (~140 centiméteres) képátlójú UHD tévét is lehet venni, amelyen a sportközvetítések mellett a filmek is a mozi látványát idéző nagy méretben jelennek meg.
A 2021-es futball-Eb időszakában eladott televíziók döntő többsége (66%) került bruttó 100 ezer forintnál többe. A 100 ezer és 200 ezer forint közötti árú tévék aránya volt a legmagasabb (közel 49%), 200 ezer forintnál nagyobb összeget a vevők 17 százaléka szánt a tévére. Csaknem mindenki okostévét vásárolt ebben az időszakban, az eladott tévék 88 százaléka kínált ilyen funkciót.
A legnépszerűbb méretek
A futball-Eb alatt a legtöbb vásárló 55 colos tévét vásárolt az Extreme Digitalnál, a második legnépszerűbb méret a 32 col volt, amelyet a 43 colos, az 50 colos és a 65 colos készülékek követtek.
A legnépszerűbb tévégyártók az Eb alatt az Extreme Digitalnál**
1. Samsung
2. LG
3. Hisense
4. JVC
5. Philips
________________
* 2021 május elejétől július elejéig
** eladott darabszám alapján
Kapcsolódó cikkek
- Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói
- Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Nyári Black Friday a Vivre-n
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- Hétszer annyi mobilklíma fogyott az eMAG-nál, mint tavaly nyáron
- Újra kelendők a drónok az Extreme Digitalnál
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Jön a foci-eb, felpörögtek a tévéeladások az Extreme Digitalnál