Elindult a Zen.com fizetési szolgáltató e-kereskedelmi blogja
2021. április 8.
Arról azonban ritkábban esik szó, hogy azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már létrehoztak egy online értékesítési felületet, milyen további kihívásokkal kell szembenézniük a digitalizáció útján. Az új online vásárlási szokások számos területen sajátos igényeket támasztanak a kis- és közép vállalkozások felé, és a webshopok számára ma már számos korábban nem létező innovatív megoldás és digitális szolgáltatás áll rendelkezésre tevékenységük optimalizálásához, legyen szó a pénzforgalom tervehetőségének megteremtéséről, online ügyfélakvirációról, vagy arról, hogy milyen promóciós eszközökkel alakítható ki az ügyfélhűség az e-kereskedelem világában.
Ahhoz, hogy a vállalkozók otthonosan mozogjanak a digitális szférában szükségük van egy információforrásra, ahol tapasztalt e-kereskedelmi szakemberektől és üzletemberektől kaphatnak segítséget az e-üzleti világban való tájékozódáshoz. A Zen.com digitális pénzügyi szolgáltató ezért indította el folyamatosan frissülő, e-kereskedelmi híreket, útmutatókat, piaci elemzéseket tartalmazó szakmai blogját.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Eco2way túrát indít és karbonsemlegesítési projektet támogat a 90 éves Raben Group
- Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- Jelentős értékű állami keretmegállapodás nyertese a Delta
- A Huawei a várakozásoknak megfelelően zárta a 2020-as évet
- Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei
- Közzétette féléves jelentését a Delta Technologies